Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Звичайні речі від надзвичайних митців

А.Д. Авілкіна, А.В. Будник, к.мист.

15.04.2022

Приблизно в 60 % рішень про придбання товару, що приймаються в магазині, візуальна складова відіграє ключову роль. Та коли технологічні можливості розширюються, бренди адаптують свою упаковку під актуальні запити суспільства. Як вони це роблять, щоб виділитися та перевершити конкурента? Як дизайн упаковки може підняти бренд на вершину й зробити так, щоб товар продавався та був «безсмертним хітом» на ринку?

 

Сучасний ринок постійно росте, розширюється асортимент товарів, упаковка стає складною та новаторською, а покупець очікує свіжих та вигадливих ідей і рішень. Прагнучи встановити емоційний зв’язок зі споживачем і підкреслити свій творчий характер, багато брендів зверталися та звертаються до представників культури й мистецтва. Вони залучають відомих художників до роботи над лімітованими колекціями та рекламними кампаніями, щоб отримати унікальну річ. І вони її отримують, адже коли «велика» людина торкається чогось постійного та непримітного, звичного та звичайного, це стає витвором мистецтва, ламаються стереотипи і задаються нова мода, нові тренди.

 

Читати статтю