Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Ковпачки, кришки, етикетки… Як без них?

Валерій Кривошей, головний редактор

29.03.2020

Тримаючи в руках пляшку з напоєм, коробку з печивом, банку з огірками чи будь-яку іншу упаковку з будь-якою продукцією, сучасний пересічний споживач звертає увагу на те, як вона художньо оформлена та де прочитати інформацію про продукцію, як її відкрити та повторно закрити, чи є в ній пристосування, щоб краще використати продукцію. Проте я впевнений, що він не знає та й не здогадується, що всі ці «премудрості» упаковки забезпечують допоміжні пакувальні засоби (ДПЗ).

 

Так їх назвали фахівці. А ще додали, що саме вони – ДПЗ разом із тарою – і складають упаковку для різноманітної продукції. Серед ДПЗ потрібно розрізняти закупорювальні засоби (ковпачки, кришки, бушони, зварні шви, клеї та ін.), які роблять упаковку герметичною та допомагають зберегти продукцію від псування та пошкоджень, а ще – забезпечують відкривання й закривання упаковки. До ДПЗ слід віднести різноманітні етикетки, які несуть споживачу інформацію про продукцію, забезпечують контакт зі споживачем та попереджають його різними способами про термін зберігання продукції або його закінчення, захищають продукцію від підробки. Нарешті, до ДПЗ належать різноманітні функціональні пристрої, які в різноманітній формі допомагають користуватися продукцією.

 

Враховуючи важливі функції ДПЗ в складі упаковки для споживача, редакція для цього номера часопису вибрала головною темою саме допоміжні пакувальні засоби.

 

Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.