Ситуація на ринку етикетки
Є.О. Бондар, Goracio, м. Київ
02.06.2021
Є речі, з якими ми стикаємось майже кожного дня. І серед них, як це не дивно, упаковка з продукцією, яку ми використовуємо і споживаємо. Важко заперечити, що коли ми тримаємо в руках пляшку, коробку або банку з продукцією, то нашу увагу привертає перш за все етикетка. Вона сигналізує, рекламує, інформує нас про продукцію та підказує: «Візьми мене!» Саме в ній заховані весь маркетинг, вся логістика та всі дизайнерські хитрощі, які спрямовані на те, щоб покупець взяв упаковку з продукцією в руки та придбав її. Придбав і цього разу, і наступного. Щоб, навіть не купивши її цього разу, «відклав» її у своїй підсвідомості та обов’язково купив пізніше. Але спочатку він повинен просто взяти товар до рук, і для цього етикетка має бути досить помітною.
Отже, мова в цій статті, як ви, певно, вже зрозуміли, піде про етикетки, про їх місце на ринку та тенденції розвитку, про їх вплив на споживача та дизайнерські напрацювання щодо їх розробки.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал або статтю