Відповідь поліграфії трендам розвитку упаковки
Р.А. Хохлова, к.т.н., НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського», м. Київ
02.04.2021
Спроможність упаковки обходити інтелект/свідомість споживача з його «потрібно?», «корисно?», «дорого?» і беззаперечно переконувати про купівлю товару – ось що робить її ефективною. Метою сучасної упаковки є не тільки захист продукту, але й залучення споживачів до процесу багаторазового використання продукту, притягнення до нього потенційно лояльних людей, які зацікавляться ним і зроблять його частиною свого життя. Саме тому сучасна упаковка має вдало інтегрувати в собі такі тенденції свого розвитку, як інформативність та вдалий дизайн, економічність підбору матеріалів та технології її виготовлення, зручність у використанні та збереженні товару, безпечність для продукції при її зберіганні, транспортуванні та для споживача, екологічність. Такий підхід є цілісною системою та дає змогу зробити споживання продукту передбачуваним.
Функціональне призначення й розвиток споживчих, групових, транспортних та інших паковань формують вдосконалення можливостей друкарсько-обробних ліній, діджиталізацію в технологіях опорядження та спецобробки різноманітних матеріалів для упаковки та урізноманітнення асортименту фарб і лаків для забезпечення точного кольоровідтворення.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
ПЕРЕДПЛАТИТИ