Лого на упаковці – прикраса, необхідність, ідеологія чи
О.М. Мікула, Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, м. Київ
02.04.2021
Індустріалізація і розвиток системи ринкової економіки привели до появи на ринку великої кількості різноманітних товарів однієї й тієї ж категорії. Для споживача вони часто не мають якихось суттєвих зовнішніх відмінностей, проте відрізняються за якістю, ціною та іншими споживчими властивостями. Очевидно, що споживачеві необхідно мати орієнтир, який допоміг би вибирати товари, які йому до вподоби, серед аналогічної продукції. Отже, товари повинні мати імена, і саме товарний знак/логотип є засобом для відрізняння однорідних товарів на ринку.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал або статтю