Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Від ідеї до готової упаковки (маркетингове супроводження)

І.В. Гамова, к.е.н., «Пак Груп», м. Бровари

05.02.2021

Маркетинг – це не просто ще одна із частин бізнесу, це «бізнес у бізнесі», що дає змогу підприємству заробляти гроші шляхом створення додаткової вартості, використовуючи наявні ресурси, створюючи додаткову цінність для споживача на основі ретельного вивчення інформації про ринок і конкурентів.
Дехто називає це філософією. Насправді вся філософія полягає в тому, щоб налаштувати всі бізнес-процеси компанії – від стратегічних до оперативних – на задоволення потреб споживачів.
Запорука розвитку компанії – не тільки налагодження технології ведення бізнесу на всіх ділянках роботи, а й, у першу чергу, максимальна реалізація ринкових можливостей у межах обраного напряму діяльності. Мається на увазі оптимальне поєднання максимальних продажів за певним напрямом із мінімальними витратами для забезпечення цих продажів.

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал або статтю

ПЕРЕДПЛАТИТИ