Маркетологи інформують...
05.02.2021
У цьому номері журналу редакція пропонує читачам результати досліджень про вплив упаковки на довкілля, а також про роль упаковки для споживачів у період COVID-19. Дослідження були проведені відомими маркетинговими агентствами та компаніями – виробниками упаковки, серед яких Karmasin Research & Identity, Zero Waste Europe, Reloop, Університет Утрехта, Саутгемптонський університет, GlobalData, Nova-Institute, Tetra Pak, Mondi.
- Індустрія картонних коробок у Німеччині
- Перспективи розвитку біополімерів
- Багаторазова тара та довкілля
- Вплив упаковки для безалкогольних напоїв на довкілля
- Ринок поліолефінів під час COVID-19
- Дослідження Tetra Pak
- Зростання обсягів купівель в Інтернеті
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал або статтю