Цифровізація в пакувальних технологіях
Валерій Кривошей, головний редактор
11.06.2020
Так сталося, що початок 2020 р. збігся з потужною ходою пандемії COVID-19.
По всьому світу люди хворіють та вмирають, бізнес через карантинні заходи перейшов там, де це можливо, на віддалений режим роботи. У той же час пакувальна індустрія працює, бо її продукція є особливо важливою для доставки споживачам харчових продуктів і напоїв, медикаментів і дезінфікуючих засобів.
У цих умовах виробники пакувальних матеріалів та упаковки використовують усі свої потужності, оснащені інноваційним обладнанням, у тому числі із застосуванням цифрових технологій. Вони охоплюють весь виробничий цикл від поставок сировини до обслуговування або ремонту (за потреби) пакувального й поліграфічного обладнання. Цифровізація в пакуванні дає змогу оптимізувати планування випуску економічно вигідної продукції, отримати більшу свободу в замовленні сировини та поставках готової продукції, скоротити простої обладнання.
В умовах обмеження безпосередніх контактів цифрові технології в пакувальних процесах збільшують інформаційні та комунікаційні можливості організації виробничого процесу і забезпечення поставок пакувальних матеріалів та упаковки. Напередодні чергової виставки Interpack, яку перенесено на 2021 р., серед пакувальних компаній – учасників виставки було проведено опитування про перспективу впровадження цифрових технологій в їх діяльність. 75 % з опитаних компаній відповіли, що без розробки та впровадження стратегії цифровізації пакувального виробництва втримати свою частку на ринках неможливо.
Дякую за розуміння та підтримку
Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.