Маркування упаковки, або «Чорна мітка»
В.Б. Репета, д.т.н., В.В. Шибанов, д.х.н., А.М. Шибанова, к.х.н.,
13.06.2020
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», кожен споживач має право на отримання необхідної, правдивої та своєчасної інформації про продукцію до її придбання, що уможливить його свідомий і компетентний вибір. Відповідно, розміщення такої інформації є обов’язкового вимогою для виробників. Зазвичай цю функцію виконує дизайнерське оформлення упаковки та етикетки. Окрім цього, виникає необхідність нанесення додаткової інформації (дата виготовлення, номер партії, строк придатності продукції, її персоніфікація тощо) на вже виготовлену продукцію, етикетку чи поверхню упаковки. Виконується ця операція маркувальними пристроями, які встановлені на виробничих лініях та працюють за контактним і безконтактним принципами.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
ПЕРЕДПЛАТИТИ