Упаковка та споживач, або Як ми вибираємо продукцію
16.09.2020
Минули часи, коли асортимент продукції в наших магазинах був настільки обмеженим, що вибрати не було змоги. І споживачі, як часто тоді говорили, не вибирали та купували продукцію, а «діставали» її. Сьогодні виробники, конкуруючи один з одним за споживача, пропонують йому різні варіанти одного виду продукції та ще й в упаковці різної конструкції, із різних пакувальних матеріалів, із функціональними засобами, оригінальним дизайном та різними позначками, символами, кодами й написами. І все це його не бентежить, а, навпаки, дає змогу більше дізнатися про продукцію, щоб не помилитися при її виборі.
Клуб пакувальників, використовуючи соціальні мережі (Facebook, LinkedIn), провів опитування споживачів продукції з метою дізнатися, як її упаковка впливає на їх вибір.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал