Цифровізація змінює пакувальну індустрію
А. Пошар, Bobst Group SA, Швейцарія
16.09.2020
Використання цифрових технологій для перетворення бізнес-моделей і виявлення нових способів створення цінностей із різною швидкістю та інтенсивністю зачіпає всі галузі, у тому числі роздрібну торгівлю, банки і ЗМІ, які істотно змінилися за відносно короткий час. За великим рахунком, цифровізація – це не тільки впровадження цифрових технологій в наявні бізнес-архітектури, а ще й критична оцінка застосовуваних бізнес-логік з урахуванням можливостей, що з’явилися в цифрову епоху.
Відбуваються масштабні зміни і в пакувальній індустрії, у ході яких власники брендів реорганізовують виробничо-збутові ланцюжки. Мета – скоротити цикли випуску нової продукції на всіх етапах: від розробки дизайну упаковки до поставки продукції на полиці магазинів. І продиктована ця мета жорсткою конкуренцією, високими очікуваннями споживачів та появою нових локальних брендів. Зменшення розмірів партій, постійний розвиток цифрового друку й потреба в однаковості кольорів самої продукції та її зображень в Інтернеті передбачають використання ще ефективніших робочих інструментів. Крім того, посилюється конкуренція з боку як нових пакувальних підприємств, що спеціалізуються на цифрових товарах і послугах, так і тих, що вже зарекомендували себе.
Цифрові тенденції змінюють динаміку розвитку виробничо-збутового ланцюжка пакувальних компаній. Усім зацікавленим сторонам – від власників брендів, поліграфічних компаній, розробників і виробників упаковки до виробників інструментів та обладнання – потрібно адаптуватися і одночасно шукати додаткові можливості для зростання.
У цій статті розглядаються причини виникнення відходів у виробничо-збутовому ланцюжку підприємств пакувальної індустрії, а також шляхи вирішення цих проблем цифровими технологіями. Наприкінці – концепція цифрових послуг провідного виробника рішень.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
ПЕРЕДПЛАТИТИ