Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

М’ясна продукція та її пакування

В.М. Кривошей, к.х.н., ІАЦ «Упаковка», м. Київ

01.02.2020

Споживання м’яса та м’ясних продуктів містить у собі значні протиріччя. З одного боку, його прихильники беззаперечно зазначають, що жодні рослинні білки не можуть замінити тваринні, а амінокислоти, вітаміни A, B, D, що містяться в м’ясних продуктах, є важливими елементами для людського організму. Їх опоненти відзначають наявність у м’ясних продуктах шкідливих для людини азотистих та інших речовин і додають, що взагалі споживання м’яса аморальне й духовно небезпечне. А ще, за даними ООН, тваринницька галузь всього світу, яка нараховує 22 млрд тварин та займає 26 % доступної для обробки землі планети, щорічно створює такий обсяг парникових газів, який перевищує вихлопи транспорту та викиди промисловості [1].

Незважаючи на всі ці негаразди, виробництво м’яса та м’ясних продуктів у світі зростає, а їх споживання за останні 50 років збільшилося майже в чотири рази з 70 до 268 млн т. А за прогнозами світових експертів, таке зростання продовжиться: до 2023 р. щорічно на 2 % для свіжого м’яса та на 1 % для переробленого.

Стаття розглядає тенденції розвитку виробництва та споживання м’ясної продукції разом з вирішенням проблем його зберігання за рахунок сучасних технологій пакування на українському та інших ринках.



Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
ПЕРЕДПЛАТИТИ