Мономатеріали. Виклик!
Елізабет Шкода
01.02.2020
Сегмент м’якої полімерної упаковки є тим сегментом пакувальної індустрії, який зростає. Дослідження Smithers показують, що загальний обсяг її продажів по всьому світу складає до $ 228 млрд у 2019 р. і буде рости із середньорічним темпом 3,3 %, досягнувши $ 269 млрд у 2024 р. Виробники м’якої упаковки прагнуть підкреслити переваги полімерних плівок, пакетів, мішків, пакетів-саше, вкладишів або обгорток у порівнянні з жорсткою упаковкою, показуючи їх потенціал для збереження властивостей та якості упакованої продукції. Будучи легкою, м’яка упаковка залишає менший загальний вуглецевий слід, ніж альтернативна жорстка із скла та металу.
Однак у той час як жорсткі матеріали базуються переважно на мономатеріалах, гнучкі пакувальні матеріали традиційно є багатошаровими. Вони складаються з декількох шарів різних типів полімерів і часто містять алюміній, що ускладнює їх вторинну переробку.
До 2030 р. вся полімерна упаковка в межах ЄС повинна бути придатна для повторного використання або вторинної переробки. Але підступність у досягненні цієї мети криється в деталях. Важливим напрямом її досягнення стало використання гнучких полімерних мономатеріалів. Дійсно, недавня виставка K, яка є відображенням полімерної індустрії, продемонструвала потужний зсув, починаючи з 2016 р., у бік пакувальних мономатеріалів, особливо на основі поліолефінових полімерів. У статті показано, як перед компаніями по всьому ланцюжку створення вартості продукції постає проблема впровадження полімерних пакувальних мономатеріалів.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
ПЕРЕДПЛАТИТИ