Цифровий друк на етикетках. Стан та перспективи
Н.В. Кулик, к.х.н, В.В. Морфлюк-Щур, к.т.н., Є.Ю. Бабенко, В.В. Степанець, к.т.н.
05.12.2024
Етикетки є важливим компонентом упаковки. Вони надають інформацію про харчові продукти, напої, промислові товари, фармацевтичні препарати, а також сприяють просуванню продукту на ринку, впізнаваності бренду, захисту від підробок, зручності в користуванні, комунікації зі споживачем, слугують декоративним елементом паковання тощо.
Ринок друкованих етикеток зазнав значного впливу глобальних подій. Наслідки пандемії COVID-19, війна в Україні та нестабільність на Близькому Сході призвели до зростання цін на матеріали для друку (папір, плівка, синтетичні матеріали тощо). До того ж простежується тенденція до загального зменшення обсягів одного замовлення, при цьому збільшується їх різноманіття.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал