НОВОСТИ

Mondelez International повністю перейде на перероблену упаковку до 2025 року

Група компаній Mondelez International має намір повністю перейти на перероблену упаковку до 2025 року, а також інформувати споживачів про можливість переробки упаковки. Компанія має намір збирати та утилізовувати пакувальні матеріали у всіх країнах присутності. Це нове зобов'язання - частина стратегії компанії по створенню циклічної економіки  допоможе досягти довгострокової цілі переходу на безвідхідне виробництво.

Компанія дотримується принципів екологічності при виборі інгредієнтів, виробництві та транспортуванні своїх продуктів.

«Як глобальний виробник снеків ми зобов'язуємося використовувати екологічні та безпечні матеріали для виготовлення упаковки для наших продуктів, - заявив Роб Харгрув, виконавчий віце-президент з дослідження, розробки, якості та інновацій. - Споживачі звертають все більше уваги на упаковку, для них важливо знати як полімерні відходи впливають на екологію, і який вклад вони самі та виробники можуть внести, щоб зменшити цей вплив. Разом з нашими бізнес-партнерами та за підтримки органів державної влади ми зможемо реалізувати комплексні рішення, які нададуть сприятливий вплив на навколишнє середовище».

Стратегія компанії спрямована на досягнення довгострокової цілі по створенню безвідходної упаковки, що відповідатиме запитам споживачів щодо екологічності упаковки, а також підвищить рівень переробки відходів у країнах по всьому світу. Щоб досягти цього, компанія взяла на себе наступні зобов'язання:

  • Mondelez International повністю перейде на перероблену упаковку до 2025 року. Компанія розробляє рекомендації для виробників упаковки, які будуть включати перелік допустимих матеріалів для виготовлення упаковки.
  • Вся паперова упаковка буде отримана екологічним способом до 2020 року.
  • Обсяг пакувальних матеріалів у світіі зменшиться на 65 млн. кг до 2020 року. Робота в цьому напрямку почалася в 2013 році. На сьогоднішній день об'єм пакувальних матеріалів вже зменшився на 53,5 млн. кг, при цьому свіжість і безпека продуктів залишаються найважливішими приоритетами.
  • На кожній упаковці буде розміщена інформація для споживачів про можливості її переробки до 2025 року.
  • Компанія буде підтримувати промислові об'єднання та державно-приватні партнерства, щоб створити інфраструктуру з утилізації відходів.

Джерело: Mondelez International

сайт создан компанией web дизайн