Новини

Рестайлінг Групи МХП

7 листопада 2017 року МХП (ПАТ «Миронівський хлібопродукт»), один з найбільших агрохолдингів України, презентував рестайлінг Групи МХП.

Компанія веде свою діяльність на території України з 1998 року. За майже 20 років фірмовий стиль компанії кардинально не змінювався і, щоб відповідати сучасним тенденціям та вимогам ринку, МХП провів оновлення логотипу та фірмового стилю.

Фірмовий стиль та логотип компанії був створений спільно з провідним українським брендинговим агентством Tough Slate Design під керівництвом Дмитра Цапко, креативного директора та власника агентства.

«Ключовими задачами рестайлінгу було зберегти історичний символ в логотипі та відійти від асоціації компанії з вирощування зерна. Також новий логотип має лаконічно представляти МХП за кордоном у зв’язку з активною експансією холдингу у світі. Позиціонування компанії, як лідера аграрного ринку України, залишилось незмінним», – коментує Альона Кузьменко, директор із зв’язків з громадськістю та корпоративної соціальної відповідальності МХП.

Новий знак – це трансформація історичного елементу «млин», який був присутній у логотипі компанії ще з 1998 року. Оновлений млин став сучасним, мінімалістичним, але зберіг автентичність першого знаку, а разом з ним і історію компанії.

За рахунок скорочення назви з «Миронівський хлібопродукт» на «МХП» логотип виглядає  сучасним та легшим для сприйняття. А дескриптор стисло пояснює чим займається компанія та демонструє її масштаби.

Геометрія логотипу у вигляді млина символізує рух і ціль, акцентуючи увагу на головному – безперервному досягненню результату.

Візуальні зміни поступово транслюватимуться на підприємства Групи МХП. Усі вони будуть об’єднані єдиним фірмовим стилем та матимуть свій оновлений логотип із урахуванням основного логотипу МХП.
Джерело: ПАТ «Миронівський хлібопродукт»

сайт создан компанией web дизайн