НОВОСТИ

Ювілейна FoodMaster & PrvivateLabel

Як налагодити міст між рітейлером і постачальником, розробивши дієві стратегії взаємодії? Про це на ювілейній міжнародній практичній конференції FoodMaster & PrvivateLabel-2019 говорили провідні фахівці галузі.

У заході взяли участь 300 генеральних директорів, ТОП-менеджерів, власників бізнесу, керівників відділу закупівель, директорів з маркетингу, категорійних і бренд-менеджерів, а також інших фахівців.
Засновник конференції В2В медіа-група TradeMasterGroup дякує спікерів і партнерам за співпрацю і підтримку:
Офіційний партнер - COMARCH
Інноваційний партнер - MUK, Microsoft, Silvery
IT партнер - Спілка Автоматізаторів Бізнесу
Трансформаційний партнер - YOU COACH
Партнер кава-брейків - TREVI
Чайний партнер - Компанія Май Україна

Що відбувається з українським споживачем в містах з населенням в 50 тисяч і більше? Чи готовий він витрачати гроші – і на що саме? Про це в своїй доповіді “Аналітика ринку продуктів харчування. Тренди в категоріях” розповіла Марина Костроміна, Accountant Director в компанії Kantar. Щодо прогнозів для рітейлерів, які аналітики роблять на основі вивчення споживчих переваг, розповіла у доповіді “Три інгредієнта успішних продажів для виробника і рітейлера” Марина Забарило, Директор Consumer Panel & Services , GfK Ukraine. Про нові канали комунікації з сучасним покупцем розповіла в своїй доповіді “Персоналізація комунікацій – мрії чи реальність” директор з маркетингу VARUS Анна Швед. Про сучасну стратегію взаємодії виробника з дистриб’ютором в своїй доповіді “Успішні стратегії покриття території постачальниками” розповідає директор з розвитку ТЕДІС УКРАЇНА Денис Мороз. Додатковудопомогу в автоматизації управлінських процесів можуть надати системи електронного документообігу, про які розповіла в своїй доповіді “COMARCH E-INVOICING. Комплексні рішення, які сприятимуть збільшенню продажів “бізнес-консультант за рішенням документообігу компанії COMARCH Анна Васильєва.


Щодо додаткових інструментів для автоматизації процесів в компанії розповів експерт “Спілки автоматізаторів бізнесу” Олексій Старцев в своїй доповіді “Практика застосування IT інструментів для підвищення ефективності виробництва харчових продуктів”. Як українськії компанії налагодити експорт в Канаду? Про це в доповіді “Практика експорту в Канаду за результатами досвіду проекту CUTIS” розповідає виконавчий директор Канадсько-Української Торгової Палати Емма Турос. Розкрила досвід роботи мережі “Цитрус” в процесі взаємодії з клієнтами розповіла в своїй доповіді “Ефективні маркетингові стратегії – як стати інноваційною компанією на ринку” маркетинговий директор мережі магазинів Надія Фоміна. Що дає виробнику розробка СТМ? Що дає робота з рітейлером? Про це в своїй доповіді “Як розділити полицю в категорії. СТМ або реальний асортимент. Хто переможе? “Розповідає Юлія Клименюк, Chief digital officer сайту” Аптека 9-1-1 “. Продовжує тему СТМ керівник відділу VIP клієнтів компанії “Оліяр” Олександр Приходько. У своїй доповіді “Підготовка компанії до створення і запуску СТМ з провідними українськими мережами. Практичний кейс “він розповідає про співпрацю компанії з національними мережами України.

Паралельно з конференцією, присвяченою співпраці рітейлера та постачальника, пройшла ІІІ Всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatManMaster-2019. У чому відмінність закупівельника від категорійного? Про це в своїй доповіді “Категорійний менеджмент – практичний досвід впровадження компанії Henkel Bautechnik” розповідає керівник департаменту маркетингу компанії “Хенкель Баутехнік Україна” Михайло Гришин. Про специфіку розвитку крафтового напрямки в компанії “МОРЕ ПИВА” розповідає керівник відділу категорійного збуту Тетяна Паламарчук у своїй доповіді “Практичний досвід та результати впровадження категорійного менеджменту в нестандартних роздробних мережах”. Але так чи легко впроваджувати інструменти категорійного менеджменту в компанії? Про це розповідає постійний учасник конференцій TradeMasterGroup – заступник керівника департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній “Епіцентр К” Сергій Цимбал в своїй доповіді “Подолання опору при впровадженні категорійного менеджменту”. Продовжує тему специфіки ведення категорійного менеджменту керівник відділу підтримки та розвитку фармацевтичної фірми “Дарниця” Валерій Якушко в своїй доповіді “Категорійний менеджмент: програма максимум” Про те, як збалансувати асортимент на полиці для збільшення продажів, розповідає Гульфіра Крок – автор таких настільних книг кожного рітейлера , як “Велика книга директора магазину” і “Теорія Управління”.

В рамках конференції також пройшла публічна дискусія “Бренди або СТМ. За ким майбутнє? ” у  якій брали участь представники провідних роздрібних мереж України: Анатолій Демиденко (модератор, експерт в області Private Label), Олена Бережна (директор департаменту управління брендами в “NOVUS Україна”), Світлана Танчик (продакт і імпорт менеджер в компанії “Білла-Україна”), Артем Харлашкін (керівник груп закупівель “Fresh” і “кондитерка” напряму Private Label мережі “Фуршет”) і Дмитро Корнєєв (керівник проекту ВТМ Фреш-Фуд, “ЕКО МАРКЕТ”).

Завершилася конференція церемонією нагородження переможців Національної премії “Made-in-Ukraine – 2019: Кращий партнер року” Ще одна національна премія «Retail-in-Ukraine – 2019: Кращий партнер року» щорічно дає мотивацію роздрібним мережам до поліпшення рівня та якості співпраці з постачальниками. Більше 300 постачальників і дистриб’юторів оцінили понад 100 кращих рітейлерів України за останній рік в п’яти номінаціях.

Організатор конференції - B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає всіх учасників Всеукраїнської конференцій "FoodMaster&PrivateLabel-2019" і "CatManMaster-2019" з набутими знаннями, корисними знайомствами і новими проектами. До зустрічі на наших наступних конференціях!

Джерело: TradeMasterGroup

сайт создан компанией web дизайн