НОВОСТИ

W&H в умовах Corona-Pandemie

Вірус поширюється по всьому світу. Як міжнародна компанія, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів і співробітників за допомогою численних профілактичних заходів. Крім того, ми в найкоротші терміни розширили наші пропозиції цифрових послуг, щоб допомогти нашим клієнтам у цій складній ситуації і завжди бути поруч з ними. Тут ви знайдете огляд заходів від W&H.

Запобіжні заходи в W&H
В кінці лютого 2020 р. W&H створила цільову групу щодо запобігання COVID-19. З тих пір, як збільшилося поширення вірусу, в усіх наших локаціях були прийняті комплексні профілактичні заходи. Вони варіюються від нових інструментів для цифрових конференцій до відмови від поїздок наших фахівців і посилення гігієнічних інструкцій до ведення звітів про контакти.

Сервіс
Зі збільшенням обмежень на поїздки ми пропонуємо ефективний спосіб використовувати досвід наших сервісних техніків за допомогою цифрових інструментів. Головна мета - підтримувати виробництво наших клієнтів навіть в цій виняткової ситуації. Ми розширили можливості нашого інформаційно-діагностичного центру. Крім того, в якості спеціальної послуги ми пропонуємо VISUAL ASSISTANCE для всіх клієнтів віддалене обслуговування до 30.04.20 безкоштовно. Монтаж і введення в експлуатацію нових машин відбувається в тісній координації з відповідними замовниками.

Коротко про VISUAL ASSISTANCE
Visual Assistance являє собою цифровий сервіс, за допомогою якого наші досвідчені фахівці технічної підтримки надаватимуть консультативну допомогу в режимі реального часу, по відео - і аудіозв'язку. Вони будуть, так само, як і персонал клієнта на місці, бачити можливу неполадку і віддалено допомагати в її усуненні. За допомогою підключення через смартфон ми можемо поділитися нашими знаннями і сприяти вирішенню проблеми. Таким способом W&H допомагає віддалено виявити несправності, провести ремонт або надати технічну підтримку і, по-можливості, уникнути простою виробництва. Реагуючи на поточну ситуацію, ми надаємо цю послугу тимчасово абсолютно безкоштовно.

З більш детальною інформацією про послугу Visual Assistance можна ознайомитися на сторінці нашого сайту: https://www.wh.group/int/en/service/support/visual_assistance/index.jsp

Сервіс запчастин
Невпинне виробництво наших клієнтів - це головний пріоритет! Відділ запчастин W&H готовий надати до 85 % оригінальних запасних частин зі складу в м. Ленгеріх, Німеччина. Через закриті кордони і більш тривалий час очікування ми узгоджуємо з нашими клієнтами в кожному конкретному випадку найбільш оптимальну логістику, щоб необхідні деталі були на місці в найкоротший термін.

Виробництво і постачання машин
Всі виробничі підрозділи в м. Ленгеріх (Німеччина) та м. Простьoв (Чехія) продовжують працювати в звичайному режимі, приймаючи до уваги всі запобіжні заходи. Відділ закупівель W&H постійно моніторить ситуацію, оцінюючи глобальні ланцюжки поставок, щоб в разі необхідності своєчасно виявляти вузькі місця поставок комплектуючих. Весь ланцюжок закупівель для W&H на даний час функціонує безперебійно.

Відмова від участі у виставках / Днях відкритих дверей
На даний час W&H скасувала участь у виставках. Ми повністю підтримуємо рішення Messe Düsseldorf скасувати провідні торгові виставки interpack і drupa. Наша власна виставка EXPO в рамках drupa також перенесена на 2021 рік. Найближчим часом ми повідомимо про новий графік. Ми з нетерпінням будемо чекати на можливість презентувати міжнародній аудиторії інновації від W&H в 2021 році. Ми будемо раді повідомляти в нашій щомісячної електронної розсилки про нові продукти та поточні події на ринку.

Джерело: W&H

сайт создан компанией web дизайн