НОВОСТИ

Вироби Schneider Electric виграли 6 престижних нагород з дизайну

Компанія Schneider Electric, провідний світовий постачальник цифрових рішень з управління електроенергією та автоматизації,  отримала шість відзнак у сфері  дизайну продукції на всесвітньо відомому заході iF DESIGN AWARD, який вважається світовим еталоном з  дизайну продукції.

Щорічна премія iF DESIGN, започаткована в 1953 році, збирає передових світових експертів з дизайну, які оцінюють продукти та послуги, орієнтовані на п'ять основних критеріїв - інноваційність та вдосконалення, функціональність, естетику, відповідальність (вуглецева нейтральність, соціальний вплив тощо) та позиціонування. У січні 2020 року 78 експертів оцінили понад 7200 товарів у семи категоріях: продукція, упаковка, комунікації, інтер’єр, архітектура, професійна концепція та дизайн сервісу.

Продукти, покликані зробити світ кращим

«Ми пишаємося тим, що наша продукція була відзначена у настільки впливовому конкурсі, як  iF DESIGN", - зазначив Філіп Делорм (Philippe Delorme), виконавчий Віце-президент Schneider Electric, департамент Управління енергією. «Це підтверджує високий рівень виробу, концептуальні та дизайнерські сторони та відображає наше бажання впроваджувати інновації на користь навколишнього середовища та суспільства».

Прикладом цих конструктивних рішень є Mobiya Lite, акумуляторна лампа з сонячною панеллю, що має вийти на ринок у середині 2020 року. Mobiya Lite була розроблена для задоволення потреб трьох мільярдів людей у всьому світі, які не мають регулярного доступу до електроенергії. Лампа також діє як портативний акумулятор для підзарядки мобільних телефонів, має різноманітні положення кріплення, що дозволяє ефективно використовувати її у різноманітних умовах. Також, лампу можуть безпечно використовувати діти.

А от світлодіодний пристрій Thorsman, що  об'єднує надійність і легкість, є безпечним як для функціонування лампи, так і для користувачів. Thorsman відзначили Золотою нагородою iF DESIGN, яку отримали всього 75 продуктів!

Інновації та відповідальність в основі стратегії Schneider Electric

Щоб розробити, запустити виробництво та розповсюдити ці продукти, команда Schneider Electric слідує «Вимоги бренду  з дизайну та ергономіки», що співпадають з філософією переможця Нобелівської премії дизайнера Саймона Герберта (Simon Herbert), який стверджував, що «дизайн повинен змінити існуючі умови та перетворити їх на бажані умови».

Шість нагород iF DESIGN, які отримали продукти Schneider Electric

• SpaceLogic (перемикач KNX)
• Unica System + (смуга живлення)
• Mobiya Lite (портативна система сонячного світлодіодного освітлення)
• SM6 (розподільний пристрій середньої напруги)
• AvatarOn T (вимикачі)
• Thorsman (робоче світло)

Відповідно,  документ «Вимоги бренду  з дизайну та ергономіки» визначає «дев’ять основних принципів» для всіх виробів: філософія, мета, функціональність, інтерфейс користувача, форми, архітектура, матеріали та обробка, кольори та графіка продукту. Ці принципи доповнюють загальні атрибути бренду Schneider Electric: Підключені пристрої, Стійке зростання (підтримка ресурсів клієнтів та допомога у зменшенні викидів CO2), Ефективність, Надійність та Безпека.

Джерело: Schneider Electric

сайт создан компанией web дизайн