НОВОСТИ

Скло повертається
Виробники скла вважають, що негативна реакція на одноразову полімерну упаковку може зупинити десятирічний спад у використанні скляних пляшок і банок. По-перше, вони мають підвищити показники переробки скла.


Після того, як скляна упаковка була головною для пакування молока, кетчупу, пива і безалкогольних напоїв, скло протягом років сдавало свої позиції на користь упаковки з таких матеріалів  як полімери та алюміній. Сьогодні, за даними консалтингової компанії Beverage Marketing Corp., в скляних пляшках продається тільки 1% американської содової, в порівнянні з майже 58% в 1975 році. За той же період використання полімерної упаковки збільшилося до 32,5% з нуля.
На даний час зростаюче занепокоєння з приводу впливу полімерів на навколишнє середовище знижує його привабливість для деяких споживачів. Це спонукає компанії з виробництва споживчих товарів, такі як Nestlé SA, PepsiCo Inc. і Unilever PLC, досліджувати багаторазову упаковку і альтернативні матеріали.
Виробники скла бачать в цьому можливість завоювати клієнтів. Недавня маркетингова кампанія в Європі, яка фінансується галуззю призвела до того, що при скануванні товарів, упакованих в скло покупцям продуктового магазину на екрані дякували дельфіни.
«Нам важко ігнорувати зображення, які несуть нам в голові трильйони полімерних пакетів, які плавають навколо Тихого океану», - сказав в минулому році інвесторам генеральний директор OI Glass Inc. Андрес Альберто Лопес. «Скло являє собою чудову альтернативу».
Arglass Yamamura LLC в Грузії будує перший в США новий завод з виробництва склотари за 12 років, вартість якого становить 123 мільйони доларів. Perrysburg, штат Огайо, найбільший в світі виробник скляної тари, інвестує понад 60 мільйонів доларів в будівництво нової печі на своєму французькому заводі, що є першим подібним розширенням в регіоні за останні два десятиліття. Склодуви також вкладають кошти в нові технології, щоб швидко змінювати кольори і форми в прагненні залучити ремісників і дрібні бренди, на відміну від тривалих виробничих циклів, які домінували в галузі на сьогоднішній день.
Виробники скла кажуть, що їхні продукти, зроблені з піску, повністю натуральні, придатні для нескінченної переробки і можуть багаторазово поповнюватися. Скло є єдиним широко використовуваним матеріалом для упаковки харчових продуктів, який Управління з контролю за продуктами і ліками вважає «загальновизнаним безпечним». Скло також пропонує більш тривалий термін зберігання для багатьох продуктів харчування і напоїв, тому що воно менш проникне, ніж полімери, сказав Сохна Гуей, менеджер Nestlé.

Джерело: www.msn.com

сайт создан компанией web дизайн