НОВОСТИ

Nestle досліджує системи для продажу продуктів без упаковки

Nestlé запускає багаторазові, дозатори, які повторно наповнюються, для продажу розчинної кави і кормів для тварин в рамках своїх зусиль по скороченню кількості одноразової упаковки. Дозатори в магазині пропонують покупцям можливість здійснювати покупки без одноразової упаковки, забезпечуючи при цьому різноманітність вибору продуктів.

Споживачі можуть принести багаторазові контейнери для покупки різних видів корму для кішок Purina і розчинної кави Nescafé. Вони також можуть отримати цифровий доступ до інформації про продукт, яка зазвичай знаходиться на упаковці, наприклад, інгредієнти, харчова цінність і термін придатності.

Працюючи у співпраці зі стартапом MIWA, Nestlé недавно випробувала багаторазові, які повторно наповнюються дозатори в трьох магазинах Nestlé в Швейцарії. Протягом чотиримісячного випробувального періоду споживачі дали хороші відгуки про диспенсери, і Nestlé вдалося отримати цінну інформацію, в тому числі про зручність використання. Для подальшої оцінки ефективності дозаторів в запобіганні відходів упаковки по всьому ланцюжку поставок, диспенсери в даний час встановлюються ще в декількох місцях для випробування протягом наступних декількох місяців.

Елен Ланктюі (Hélène Lanctuit), керівник відділу досліджень і розробок упаковки в Nestlé, каже: «Упаковка грає ключову роль в забезпеченні безпеки харчових продуктів протягом терміну придатності продукту. Це означає, що всякий раз, коли досліджуються нові пакувальні системи, ми повинні гарантувати, що наші продукти можуть бути доставлені споживачам безпечно і гігієнічно. Ці диспенсери є новими, тому що вони включають інтелектуальні технології, які дозволяють нам забезпечувати безпеку продукту, а також гарантують свіжість і відстеження наших продуктів».

 

 

сайт создан компанией web дизайн