НОВОСТИ

Дослідження від Trivium Packaging

Згідно з новим дослідженням Trivium Packaging, майже три чверті (74%) споживачів готові платити більше за стійку упаковку. У звіті, проведеному  в партнерстві з Boston Consulting Group, учасники опитування визначили переваги, пов'язані зі стійкою упаковкою, а також їх готовність платити більше за продукти де використовується екологічно чиста упаковка.

Основні висновки звіту повідомляють, що більшість споживачів вважають себе обізнаними щодо навколишнього середовища, причому більше двох з трьох споживачів вважають екологічно безпечну, придатну для вторинної переробки упаковку важливою. А з 74 %, які сказали, що будуть платити більше за стійку упаковку, майже чверть готові платити за збільшення вартості на 10 % і більше.

«Ця підвищена поінформованість споживачів, обумовлена більш широким висвітленням у засобах масової інформації впливу забруднення навколишнього середовища і великих корпорацій, які відходять від полімерів, будь то соломинки, пакети для продуктів або пляшки з водою, дійсно підкреслює наші висновки», - сказав Майкл Мейпс, генеральний директор, Trivium Packaging. «Споживачі зараз більше, ніж будь-коли, прагнуть до стійкого способу життя, і вони готові платити, щоб захистити планету. Це дає брендам реальну можливість впливати на рішення про покупку, пропонуючи екологічно чисті варіанти для своїх споживачів».

Результати звіту також показують, що майже половина споживачів дійсно уникає шкідливої упаковки. З тих споживачів, які уникають шкідливої упаковки, 68 % пов'язують полімери із забрудненням океану. Згідно з дослідженням, опублікованим Американською асоціацією розвитку науки, понад 8 млн шматочків полімерних відходів наземного походження потрапляють в океан.

«При відносно низьких показниках утилізації після споживання (одноразове використання) полімери продовжують впливати на навколишнє середовище. В останні роки дослідження показали, що приблизно 79 % полімерів накопичується на звалищах або в навколишньому середовищі», - сказала Дженні Вассенаар, віце-президент з питань сталого розвитку, Trivium Packaging. «Індустрія металевої упаковки, яка є постійним прихильником федеральної і глобальної політики в галузі зміни клімату, має всі шанси виступити поборником кліматичних дій, оскільки металева упаковка постійно переробляється  з високими показниками відновлення після споживання».

Поряд з великою кількістю випадків, коли полімери асоціюються з забрудненням океану, звіт показує, що майже 60 % споживачів кажуть, що вони рідше купують продукт в шкідливої упаковці. А ті споживачі, які пов'язують полімери з шкідливістю, вважають, що він на 80% шкідливіше, ніж метал.

«Дослідження показує, що споживачі приділяють особливу увагу розвитку наших варіантів упаковки, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище», - сказав Мейпс. «Ніколи не було кращого часу, щоб підтримати переконливі аргументи на користь металу як більш екологічно чисту і стійку альтернативу».
Опитування було проведено Boston Consulting Group і включає в себе відповіді більш ніж 15 тис. споживачів з США, Європи та Південної Америки.

Джерело: Trivium Packaging

сайт создан компанией web дизайн