НОВОСТИ

Дослідження від Smurfit Kappa

Група Smurfit Kappa, світовий лідер в області виробництва упаковки на паперовій основі, представила результати нового дослідження, що дозволяє отримати уявлення про те, як усвідомлене споживання продовжує стимулювати впровадження концепції сталого розвитку в бізнес-процеси британських організацій.

Згідно з дослідженням, через зростання попиту на більш високу прозорість підприємств щодо стратегій сталого розвитку у нового покоління споживачів, дві третини британських організацій намагаються виміряти підсумковий ефект від їх реалізації. Так, дослідження показало, що:

• 61% споживачів вважають, що у марок, продукцію яких вони набувають, повинна бути чітка стратегія в галузі сталого розвитку;
• Досвід / задоволеність клієнтів - найбільш популярний показник (58%), на який спираються підприємства при вимірюванні ефективності інвестицій, спрямованих на підвищення екологічності виробництва;
• Дві третини компаній у Великобританії намагаються оцінити фінансовий ефект своїх стратегій сталого розвитку;
• Сталий розвиток залишиться пріоритетом для підприємств після пандемії COVID-19.

Опитування під назвою «Як забезпечити баланс між стійкістю і рентабельністю», в якому взяли участь 200 керівників вищої ланки і 1500 споживачів з Великобританії, був спрямований на вивчення думок споживчої і ділової спільноти щодо сталого розвитку і того, як вони адаптуються для забезпечення більш екологічно безпечного майбутнього.

вплив споживачів

За результатами дослідження, 61% споживачів вважають, що у марок, продукцію яких вони набувають, повинна бути чітка стратегія в галузі сталого розвитку, при цьому для 65% споживачів ключовим фактором, що впливає на рішення про покупку, як і раніше залишається ціна. Однак за останні півроку більш половини опитаних відзначили, що набували продукт саме тому, що він мав багаторазову або упаковку, яка розкладається, а 56% покупців робили вибір на користь більш дорогого продукту або послуги, тому що вони були зроблені / створені екологічно безпечним способом.

Коментуючи результати дослідження, Віце-президент з розвитку Групи Smurfit Kappa Стівен Стоффер (Steven Stoffer) зазначив: «Якщо в минулому тема сталого розвитку, в основному, піднімалася керівниками підприємств, то тепер до цього прагнуть самі споживачі. І хоча дослідження було проведено до початку пандемії COVID-19, все більше даних свідчить про те, що ця тенденція збережеться і після того, як більшість підприємств відновлять економічну діяльність».
«До пандемії COVID-19 серед споживачів відзначався більш високий попит на товари, вироблені екологічно безпечним і етичним способом, і останнє дослідження в США показує, що вона не привела до його зниження», - додав він.

Опитування Smurfit Kappa показало, що головним фактором прагнення організацій до впровадження концепції сталого розвитку є споживачі, які формують тенденцію усвідомленого споживання, і це підтверджує думку 63% опитаних керівників. Однак половина керівників зазначає, що більш висока обізнаність клієнтів / споживачів про наслідки їх вибору на користь екологічної безпеки принесе максимальні переваги в довгостроковій перспективі.

Дослідження також показало, що 69% споживачів намагаються з'ясувати, чи реалізують марки стратегію сталого розвитку.

«Це говорить про те, що існує інформаційна прогалина між марками і споживачами, і що марки повинні більш ефективно інформувати споживачів про прийняті ними заходи в галузі сталого розвитку. Необхідно приділяти більше уваги роботі з підвищення обізнаності споживачів, і якщо марки тут процвітатимуть, це значно зміцнить їх відносини з клієнтами», - зазначив Стівен Стоффер.

Сталий розвиток і фінансові переваги

За даними дослідження, досвід / задоволеність клієнтів - найбільш популярний показник (58%), на який спираються підприємства при вимірюванні ефективності інвестицій, спрямованих на підвищення екологічності виробництва. Однак опитування «Як забезпечити баланс між стійкістю і рентабельністю» також показує, що лише 20% всіх організацій в даний час оцінюють ефективність своїх планів в галузі сталого розвитку. Причому 4 з 10 керівників відзначають, що саме неможливість виміряти ефект від реалізації стратегії сталого розвитку є основною перешкодою для її впровадження.

Крім того, згідно з дослідженням, 82% керівників підприємств розглядають сталий розвиток як довгострокові інвестиції, а не як витрати. Суттєвим моментом є те, що це змінює правила фінансової звітності майже для 75% організацій. У той же час менше половини підприємств можуть зіставити сталий розвиток з фінансовими результатами.
«Вступаючи в епоху економічної невизначеності, організації докладають максимум зусиль, щоб відновити свою діяльність на тлі зняття обмежень, пов'язаних з ситуацією в області охорони здоров'я. З огляду на минулий досвід економічних рецесій, керівникам підприємств також необхідно дивитися в майбутнє, де сталий розвиток буде грати ключову роль в бізнес-стратегіях, - проблема зміни клімату залишиться актуальною і після пандемії COVID-19. Дане опитування показує, що зараз як ніколи раніше необхідно створити середовище, в якому підприємства могли б впроваджувати стратегії сталого розвитку без додаткових витрат, - зазначив Кен Боулз (Ken Bowles), фінансовий директор Групи Smurfit Kappa. - Це зажадає багатостороннього діалогу між представниками галузі, державними і контрольно-наглядовими органами, а також споживачами, щоб забезпечити узгоджений колективний підхід при створенні фінансових умов, завдяки яким сталий розвиток стане більш доступним для підприємств. Smurfit Kappa щорічно публікує звіт про свій прогрес щодо досягнення довгострокових цілей в галузі сталого розвитку, який забезпечує прозорість і містить фактичні докази того, що ми виконуємо свої зобов'язання в цій сфері. Група сформулювала амбітні довгострокові цілі в п'яти ключових областях, де ми можемо змінити ситуацію з точки зору екологічної стійкості».

«Протягом останніх кількох десятиліть ми впроваджували проєкти, спрямовані на підвищення як екостійкості, так і рентабельності. Це, наприклад, модернізація виробництва на нашому целюлозно-паперовому комбінаті Townsend Hook в графстві Кент (Великобританія), в результаті якої нам вдалося підвищити продуктивність на 3% і одночасно скоротити енергоспоживання на 15%. Споживання енергії на тону продукції також скоротилося на 18%. З 2007 року, коли ми тільки почали публікувати звіти про наш прогрес, ми впровадили підхід, який полягав в тому, щоб зробити показники сталого розвитку вимірними, прозорими і практично здійсненними для всіх зацікавлених сторін», - додав він.

Сталий розвиток як основа довгострокової стратегії

Зростання соціальної та екологічної обізнаності змушує бізнес вживати заходів щодо зниження свого впливу на екологію і скорочення відходів. Проведений Smurfit Kappa опитування показало, що 72% підприємств розглядають сталий розвиток як довгострокову тенденцію.

Генеральний директор Групи Smurfit Kappa Тоні Смёрфіт (Tony Smurfit) зазначив: «Протягом останніх місяців ми зіткнулися з однією з найскладніших глобальних проблем для нашого здоров'я і економіки, але проблема зміни клімату та сталого розвитку залишиться найважливішим питанням нашого часу. Людство розуміє, що у нього не так багато часу на вирішення цієї проблеми, тому екологічна безпека повинна займати центральне місце в глобальному порядку денному і стратегії розвитку бізнесу».

Екологічна безпека також відкриває перспективи для зростання бізнесу - 83% опитаних керівників охарактеризували сталий розвиток як можливість, яку слід використовувати.

«Сталий розвиток - каталізатор зростання, але для того, щоб заручитися підтримкою зацікавлених сторін в довгостроковій перспективі, бізнесу необхідно дотримуватися балансу між екологічною безпекою і рентабельністю. Підприємства, які сьогодні усвідомлюють цінність довгострокових інвестицій, виявляться у виграшному положенні в майбутньому», - уклав Тоні Смерфіт.
Джерело: Smurfit Kappa

сайт создан компанией web дизайн