Новини

Нове дослідження споживчих переваг в упаковці

Незабаром після Національного дня дизайну упаковки опубліковані результати опитування, які показали, як покупці сприймають упаковку продукту під час процесу вибору товару. Дизайн упаковки може сильно впливати на прийняття рішень споживачами при покупці продукту, як показало дослідження, проведене американським Радою з папері та упаковці і аналітичним агентством IPSOS.
Близько 72% респондентів погодилися з тим, що дизайн упаковки відіграє важливу роль, в той час як 67% заявили, що на їх рішення впливає матеріал, який використовується для упаковки.
Вибираючи між паперовою і пластиковою упаковкою, 68% споживачів заявили, що вони, швидше за все, віддадуть перевагу паперовий або картонний варіант. Більше половини опитаних відзначили, що паперова і картонна упаковка робить продукт преміальним.
Дослідження також показало, що дизайн упаковки відіграє важливу роль в прийнятті рішень покупцями. Воно також показало, що 70% американців вважають: паперові і картонні пакети дозволяють створювати більш креативні конструкції упаковки, ніж інші пакувальні матеріали.

сайт создан компанией web дизайн