НОВОСТИ

Дві третини фірм, залучених до Plastic Pledge, що не досягли прогресу

Дві третини фірм, які взяли на себе зобов'язання в минулому році позбутися непотрібних одноразових полімерів, не показали ніякого прогресу.
«UK Plastics Pact» був з великою помпою підписаний 127 компаніями, в тому числі великими супермаркетами і гігантами з продажу продуктів харчування та напоїв.
В цілому, вони становили 85 відсотків полімерів на полицях магазинів.
Договір був укладений, коли громадське занепокоєння з приводу забруднення полімерами зросла після документального фільму Девіда Аттенборо «Блакитна планета II» і кампаній Daily Mail.
Компанії поставили чотири цілі: усунути проблемну або непотрібну одноразову упаковку; зробити 100% полімерної упаковки багаторазової, придатної для повторного використання або компостування; забезпечити, щоб 70% полімерної упаковки було ефективно перероблено або компостувати; і забезпечити, щоб в цих полімерах містилося як мінімум 30% вторинної сировини.
Проте, в звіті WRAP (Програма дій щодо відходів та ресурсів) представлено детальний звіт тільки про 45 з 127 компаній - тільки однією з компаній, що приєдналися до пакту.
З них тільки кожен п'ятий повідомив про дії по всім чотирьом цілям. Ще 16% не змогли виконати хоча б одну мету.
Pepsico, творці Pepsi і Walkers Crisps, були серед тих, хто продемонстрував найменший прогрес - з пробілами за трьома категоріями. Компанія не обіцяла вводити 30% перероблених полімерів в свої пляшки і пакети, хоча інвестувала в «загальнонаціональну схему переробки пакетів».
Мережа супермаркетів Lidl повідомила про відсутність прогресу в забезпеченні того, щоб 70% її полімерної упаковки було перероблено або компостовано. Вайтроуз сказав, що він «взаємодіяв з клієнтами на тему полімерів через соціальні мережі, вивіски в магазинах і публікації».
А Бутс сказав: «Наші лотки для суші перейшли з блакитного на прозорий ПЕТ». Він також намагався прибрати бульбашкову плівку і полімерну стрічку зі свого сайту Boots.com. Луїза Едж з Greenpeace UK, яка проаналізувавши звіт, сказала: «Громадськість вимагає рішучих дій щодо полімерів, але ясно, що більшість [цих компаній] просто не надають їх».
WRAP заявила, що звіт «являє собою невеликий вибір з великого числа реалізованих ініціатив. Він був розроблений для демонстрації минулої і майбутньої діяльності тих 58 членів Британського Пакту, які фактично поставляють полімерну упаковку на ринок і тому прагнуть до досягнення чотирьох цілей Пакту. З них трохи більше трьох чвертей надали інформацію. Деякі не хотіли ділитися своїми планами на майбутнє з комерційних причин або були нездатні відповісти через інші ділові зобов'язання. Звіт не охоплює всіх 127 членів і прихильників Пакту. Це виключає прихильників, наприклад, торгові організації, а також членів, які не несуть прямої відповідальності за виробництво і використання полімерної упаковки, таких як компанії з управління відходами або переробники полімерів».
Джерело: nupliving.com

сайт создан компанией web дизайн