НОВОСТИ

PepsiCo робить кроки по скороченню полімерних відходів на звалищах
PepsiCo, Inc сьогодні оголосила, що LIFEWTR буде упакована в 100% rPET (перероблений поліетилентерефталат), а газована вода більше не буде упаковуватися в полімерну упаковку.
Водний бренд компанії AQUAFINA® також пропонуватиме упаковку алюмінієвих банок в торгових точках громадського харчування США, в той час як бренд буде перевіряти стан в роздрібній торгівлі.
Очікується, що зміни, які вступлять в силу в наступному році, усунуть більше 8 000 метричних т первинних полімерів і приблизно 11 000 метричних т викидів парникових газів, що представляє собою останні амбітні кроки в процесі забезпечення стійкості компанії і прагнення до кругообігу економіки для полімерів.
Вони зміцнюють і просувають цілі PepsiCo до 2025 року зробити 100% його упаковки придатною для вторинної переробки, компостування або віорзкладання, а також використовувати 25% перероблених  полімерів у всій полімерній упаковці.
«Боротьба з полімерними відходами є одним з моїх головних пріоритетів, і я приймаю цей виклик особисто», - говорить голова ради директорів і генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта (Ramon Laguarta). «Будучи однією з провідних світових компаній з виробництва продуктів харчування і напоїв, ми усвідомлюємо важливу роль, яку PepsiCo може зіграти, допомагаючи змінити те, як суспільство виробляє, використовує і утилізує пластмаси. Ми робимо свій внесок у вирішення цієї проблеми, скорочуючи, переробляючи і винаходячи нашу упаковку, щоб зробити її більш стійкою, і ми не зупинимося, поки не будемо жити в світі, де пластмаси оновлюються і використовуються повторно».
Компанія Naked Juice, лідер категорії преміальних фруктових і вегетаріанських соків і смузі, працює з 2009 року, щоб гарантувати, що її пляшки виготовлені з 100% rPET і можуть знову і знову перетворюватися в пляшки. Виробляючи пляшки з rPET, бренд також споживає на 25% менше енергії, ніж якби він використовував первинні полімери.
PepsiCo є одним з найбільших в світі споживачів переробленого ПЕТ для харчових продуктів, і компанія також працює над тим, щоб допомогти надійно збільшити поставки, необхідні для досягнення своїх цілей в області упаковки.
У співпраці з поточними постачальниками і партнерами, такими як The Recycling Partnership, Loop Industries, Alliance to End Plastic Waste, and World Economic Forum’s Global Plastic Action Partnership (GPAP), PepsiCo прагне підвищити темпи переробки і поліпшити інфраструктуру переробки пластмас.
«Ми дуже раді розвивати нашу упаковку в портфелі води PepsiCo, щоб справити позитивний вплив», - каже Стейсі Таффет (Stacy Taffet), віце-президент в PepsiCo. «Ми створили LIFEWTR, щоб стати надихаючим і цілеспрямованим брендом, і ми розширюємо це бачення, використовуючи перероблену упаковку для доставки нашої високоякісної води. У той же час Bubly, наша марка газованої води, яка сповнена смаку і індивідуальності, вже потрясла категорію газованої води і продовжить робити це з цим сміливим кроком».
Джерело: bioplasticsnews.com

сайт создан компанией web дизайн