НОВОСТИ

«Молочний альянс» модернізує заводи та готує випуск нових продуктів

Група компаній «Молочний альянс» в 2019 році планує інвестувати понад 200 млн грн в модернізацію заводів та очисні споруди, а також збирається розширити асортимент продукції, що випускається. Про це повідомив голова наглядової ради ГК Сергій Вовченко в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна».
«Ми затвердили на цей рік план капітальних інвестицій у сумі 150 млн грн. За шість місяців вже вклали 117,5 млн грн. Виникають нові ідеї, потреби, тому за рік вкладемо щонайменше 200 млн грн. Основні проекти - це очисні споруди в Пирятині і Яготині, фасувальне обладнання в Баштанці і на заводі дитячого харчування, вакуумний випарник в Золотоноші», – сказав він.

За його словами, «Молочний альянс» встановив в цьому році на Баштанському сирзаводі лінію для випуску продукції в поліетиленовій пляшці різного об'єму (молоко, кефір, йогурт). «Виробництво запускаємо в кінці липня, почнемо з шести нових продуктів, в кінці року додамо ще кілька. Інвестиції в нову лінію склали 1,2 млн євро», – сказав Вовченко.
На Яготинському маслозаводі «Молочний альянс» в кінці липня планує запустити виробництво нових кисломолочних сирів. У планах на наступний рік – встановити нову фасувальну лінію для сиркової продукції на заводі «Яготинське для дітей» вартістю приблизно $ 1 млн.
Вовченко також повідомив, що купувати нові потужності «Молочний альянс» не планує. Більше того, в 2018 році група продала Городенківський сирзавод, який «не вписувався в логістичну та виробничу схему».
«Як правило, діючий завод завжди купуєш разом з адміністративними і соціальними проблемами. У 2008 році ми купили «Баштанський сирзавод», і нам довелося додатково витратити $ 2,5 млн на те, щоб побудувати локальні очисні споруди. Зараз ми почали будівництво очисних споруд в Яготині і Пирятині – це коштуватиме приблизно 50 млн грн. У Пирятині ми запустимо очисні споруди в листопаді 2019 року, в Яготині цьому році завершимо перший етап, а другий – навесні наступного року. Таким чином, всі наші підприємства будуть відповідати вимогам», – сказав він.
Загалом група вирішила розвивати три основні бренди і не виводити нові ТМ, у той же час в планах продовжувати випуск нової продукції у всіх категоріях.
«За твердими сирами плануємо почати випуск нових крупнопористих сирів і розширити чедерну групу, розсільних сирів, сиркових десертів, є плани з випуску нових продуктів в категорії плавлених сирів», – зазначив Вовченко.
«Молочний альянс», за словами Вовченка, продовжує вкладати кошти в розвиток групи із запасів, які сформувалися від продажу банку «Аваль».
«До війни з Росією і після IPO «Мілкіленд» на Варшавській фондовій біржі ми думали про розміщення акцій, але подивилися на досвід «Мілкіленда» і вирішили: IPO – це не наш шлях», – заявив голова наглядової ради групи.

сайт создан компанией web дизайн