НОВОСТИ

Продукти для дітей та їх упаковка

Згідно з новими дослідженнями, більше 50 відсотків упакованих продуктів, призначених для дітей, не можуть вважатися корисними.

У дослідженні, проведеному OPC Obesity Policy Coalition (Коаліція з питань ожиріння), розглянуто 186 сніданків та інших продуктів. На всіх упаковках виявлені мультиплікаційні персонажі або інші зображення.

Дослідники OPC виявили, що 52 % з них не є здоровим харчуванням.
OPC виявила, що 87 % дитячих снеків (26 із 30) були нездоровими. Те саме стосується і 88 % дитячого морозива (30 з 34), 61 % дитячих сирних снеків (17 з 28), 32 % дитячих снеків із злаків (13 з 41) та 19 % дитячих молочних закусок (10 з 53). До конкретних прикладів належать Frostids Kellogg і Sticks Kraft Cheestik. У Frosties є вміст цукру на 41%, а в Cheestiks - 17,5% насичених жирів.

Нездорова упаковка для дітей
За словами виконавчого директора коаліції Джейн Мартін, той факт, що більше чверті дитячого населення в Австралії мають зайву вагу або ожиріння, лише погіршує ситуацію.

"Надзвичайно складно бачити, як мультфільми та анімації використовуються для заманювання дітей та створення сили, що заохочує батьків купувати нездорові продукти для дітей", - сказала вона в прес-релізі про нездорову дитячу упаковку OPC. "Діти, природно, притягуються до веселих, барвистих персонажів на продуктах у супермаркеті, і харчові компанії цілком усвідомлюють це. Вони знають, що діти мають неймовірну здатність домогтися, щоб їхні батьки зробили покупку, тому Чилі, країна, яка була дуже прогресивною у запобіганні ожирінням, обмежила використання мультфільмів на нездоровій упаковці продуктів харчування ".

"Це ганьба, - додає вона, - що ця потужна маркетингова тактика не використовується для продажу більш здорових продуктів".

Символи мультфільмів на упаковці
Австралійська реклама продовольства, пояснює OPC, по суті є саморегульованою. Це означає, що харчова промисловість може встановлювати власні правила і змінювати їх. Упаковка харчових продуктів зараз не регулюється, а це означає, що немає обмежень щодо кількості рекламодавців, та які харчові продукти можуть потрапити молодим та вразливими.

The International Business Times цитує компанію Nestle, яка заявляє, що з січня 2018 року вона "добровільно посилює свою політику щодо маркетингу дітям".

сайт создан компанией web дизайн