НОВОСТИ

Компанія Crown на виставці в Парижі

Компанія Crown Aerosols & Promotional Packaging Europe, бізнес-підрозділ Crown Holdings, Inc. 29-30 січня 2020 р представить своє широке портфоліо для ринків аерозолів та рекламної упаковки, включаючи сектор вишуканих напоїв. Ці інноваційні технології в поєднанні з комплексними послугами підтримки, що охоплюють від початкової концепції до комерційного виробництва, дозволять відвідувачам робити поінформовані рішення щодо використання металевої тари.

Стабільність є важливою для порядку денного Корони, і це буде ще одним ключовим акцентом на шоу. Метал як пакувальний матеріал є стійким, його можна нескінченно переробляти без втрати властивостей, допомагаючи клієнтам зміцнювати свої зусилля до екології. На стенді відвідувачі можуть дізнатися більше про екологічні, соціальні та управлінські ініціативи та прогрес компанії. Наприклад, Crown нещодавно приєдналася до RE100, зобов'язавшись перейти на 100% відновлювану електроенергію до 2050 року. Крім того, Crown досягаючи цілі сталого розвитку до 2020 року запланував зменшити викиди парникових газів на 10% та споживання енергії на 5% на 1 млрд стандартних одиниць продукції.

Сара Д'Амато, керівник відділу маркетингу в компанії Crown Aerosols & Promotional Packaging, прокоментувала: "З минулого року ми продовжували розвиватися.  Для наших клієнтів з аерозолів та рекламної упаковки наші досягнення безпосередньо пов'язані з їх власними зусиллями щодо забезпечення сталого розвитку. У поєднанні з тим, що вони використовують один з найбільш стійких та доступних пакувальних матеріалів, це допомагає створити майбутнє, яке має успіх і довголіття».

Виробничі потужності компанії Crown з аерозольної та рекламної упаковки розташовані в Європі, тобто упаковка може бути виготовлена ​​в безпосередній близькості від наших замовників. Це не тільки спрощує логістику, але й забезпечує надійність ланцюга поставок та гарантує ретельне проектування та технічну підтримку.

Завдяки власному досвіду компанія Crown надає всебічну підтримку на всіх етапах виробничого процесу. Компанія також пропонує широкий спектр декоративних варіантів для свого портфоліо і може налаштувати продукцію в різних формах і розмірах.

Сара Д’Амато продовжила: «ADF & PCD, а тепер PLD, є важливою подією для нас, оскільки вона дозволяє нам зустрічатися з існуючими та потенційними клієнтами та оновлювати їх у глибині нашого портфоліо та широті наших служб підтримки. Обслуговування широкого спектру ринків дозволяє нам черпати натхнення та досвід у всьому бізнесі, покращуючи те, що ми створюємо для наших проектів з аерозольної та рекламної упаковки. Як партнер з питань інновацій, ми постійно розробляємо наш портфоліо, щоб допомогти нашим клієнтам створювати свої бренди, підвищуючи привабливість прилавків та стійкий та відповідальний формат упаковки».

Джерело: Crown Aerosols & Promotional Packaging Europe

сайт создан компанией web дизайн