Новини

Упаковка на виставці drupa 2020

Тематичний розділ провідної поліграфічної виставки drupa – Touchpoint Packaging – оголосив про підписання угоди з міланською вищою школою NABA – International Academy of Art, Design and Fashion. Відібрана група талановитих іноземних студентів поділиться своїми ноу-хау в проектах, що проводяться компаніями-членами керівного комітету (Steering Committee) Touchpoint Packaging, а також представить свої власні ідеї й дизайн для упаковки завтрашнього дня в спеціальній експозиції Touchpoint Packaging.
Основне завдання розділу Touchpoint Packaging полягає в тому, щоб показати, як інноваційні поліграфічні технології можуть брати участь у формуванні майбутнього упаковки. У цьому допоможе керівний комітет, членами якого є такі компанії та організації, як Agfa, Bobst, Danone, Esko, Heidelberg, HP, Kurz, Nestle, Siegwerk і EPDA (Європейська асоціація дизайну упаковки). У грудні 2018 року Комітет визначив понад 20 конкретних проектів, які стосуються основних проблем, таких як індивідуалізація і персоналізація, оцифрування, безпека або автентифікація.


У цих проектах розробляються і подаються концепції й новітні ноу-хау у виробництві упаковки, технологіях оздоблення і задруковуваних матеріалів. Основним моментом будуть досвідчені зразки нових пакувальних рішень, які відповідають потребам і вимогам майбутніх споживачів і власників брендів.
Новими партнерами drupa Touchpoint Packaging є: BST Eltromat, Cloudlab, Dalim, Efi, Kodak, Koenig & Bauer, Konica, Minolta, Saueressig, Plant II і Merck.
Що стосується міланської вищої школи, Патриція Москелла (Patrizia Moschella), програмний директор NABA з графічного дизайну й художнього керівництва, переконана, що участь її студентів у роботі виставки принесе користь всім зацікавленим сторонам: «Це чудова можливість для студентів поспілкуватися з відповідними представниками галузі, представити свої власні творчі ідеї для створення нових пакувальних рішень перед широкою аудиторією.

сайт создан компанией web дизайн