Новини

Фахівці W&H можуть усунути понад 80% всіх несправностей машини за допомогою дистанційного обслуговування

При зупинці машини необхідна термінова допомога. Для цього в розпорядженні всіх клієнтів машинобудівної компанії W&H існує цілодобова служба Інформаційно-діагностичного центру (IDZ). Фахівці IDZ із трьох розташованих в різних часових поясах локацій можуть успішно вирішити понад 80% усіх проблем із машиною дистанційно. Особливо добре віддалений доступ використовувати для проведення всебічного аналізу функціональних помилок.

«За допомогою гарячої сервісної лінії Інформаційно-діагностичного центру наші клієнти можуть зв’язатися вдень і вночі з 26 фахівцями з технічного обслуговування машин», – пояснює голова IDZ компанії W&H Крістіан Бренструп. – Додзвонювач може напряму зв’язатися з експертом, якщо є питання або проблема. Ми хочемо надати нашим клієнтам найкращу та найшвидшу підтримку», – каже Бренструп. «Всі фахівці IDZ мають як мінімум п’ять років досвіду роботи в якості технічного спеціаліста із сервісного обслуговування або в галузі конструювання машин і, звичайно, володіють всебічними знаннями ноу-хау. Постійний доступ співробітників IDZ забезпечується за принципом «Іди за сонцем». Залежно від місцевого часу додзвонювач спілкується з фахівцем із Німеччини, Індії або США.
Віддалений доступ дає змогу проводити комплексний аналіз та усунення неполадок у роботі машин. Протягом майже 10 років сервісні техніки з IDZ мають можливість і на іншому кінці світу підключатися через Інтернет до систем машин. При узгодженні доступу з оператором експерти від W&H можуть переглядати машину до рівня управління та приводів, набагато швидше виявляючи й виправляючи помилки всього лише кількома клацаннями миші. «Завдяки нашій комплексній підтримцій First-Level-Support, особливо використовуючи функції віддаленого сервісу, ми можемо безпосередньо вирішувати понад 80% проблем із машиною, не посилаючи технічного фахівця додатково до клієнта», – говорить Бренструп. «Завдяки успішному дистанційному обслуговуванню наші клієнти економлять не лише час, але й витрати». При покупці нової машини віддалений сервіс надається безкоштовно упродовж терміну дії гарантії. Після цього послуга може бути продовжена при укладенні договору на технічне обслуговування.
IDZ була заснована в 1994 році з метою забезпечення найкращої підтримки клієнтів і централізованої обробки всіх повідомлень про несправності в ході експлуатації машин. Історія Інформаційно-діагностичного центру почалася із сервісної гарячої лінії. У наступні роки на машинах від W&H встановлювалися модеми, за допомогою яких сервісні фахівці могли підключатися дистанційно – так почався віддалений сервіс. Наступна сходинка розвитку вже в розробці: в недалекому майбутньому дистанційна діагностика буде підтримуватися передаванням живого зображення й використанням смарт-окулярів. У квітні цього року IDZ святкує своє 25-річчя.

сайт создан компанией web дизайн