НОВОСТИ

Німеччина: жорсткі приписи для рециклінгу упаковки

У спільній заяві німецьких підприємств по переробці пластмас, які об’єднані в Федеральний союз вторинної сировини і утилізації (bvse), а також Федеральний союз німецької індустрії утилізації, водопостачання та сировинної промисловості (BDE), сформульована вимога конкретної участі пакувальної промисловості, торгівлі і підприємств розливу щодо далекосяжної стандартизації пакувальних пластмас.

Після багатьох років скорочення ваги, відправки на звалища, спалювання і експорту в Азію полімерна упаковка повинна в великих кількостях вдруге перероблятися в Європі. Новий закон про упаковку і стратегія щодо пластиків, опублікована Єврокомісією 16 січня 2018 р ставлять завдання перед усіма учасниками ланцюжка створення вартості в галузі. У зв'язку з цим німецькі галузеві союзи bvse і BDE опублікували ряд вимог. Так, підприємства дуальної системи утилізації відходів повинні гарантувати якість зібраної сировини, що можна здійснити за допомогою організації оплати на основі нормативів збору на людину.

Виробники упаковки повинні сконцентрувати свої зусилля на використанні наступних полімерів для виробництва всіх видів полімерної упаковки: поліетилен (ПЕВП і ПЕНП), поліпропілен (ПП) і поліетилентерефталат (ПЕТФ). Термоформована тара з ПЕТФ в майбутньому повинна бути прозорою і не повинна складатися з декількох шарів різних полімерів.

Виробники повинні замінювати компоненти, які не підходять для рециклінгу, такі як ПВХ, ПЕТФ, папір, ПА, ПВДХ, сополімер етилового і вінілового спирту EVOH і алюмінієве напилення в багатошарових пакувальних матеріаліх, етикетках і рукавних етикетках, відповідними розумними і здатними до рециклінгу альтернативами. Основний матеріал, який підлягає вторинній переробці, повинен становити більше 90% від загальної маси упаковки. Від використання чисто в цілях економії наповнювачів, які збільшують щільність пакувального матеріалу, в майбутньому необхідно відмовитися.

Підприємства розливу повинні дбати про те, щоб їх продукція при звичайному вживанні повністю звільняла тару без залишків. Дизайнери упаковки повинні знаходити розумні рішення, щоб уникнути відправки пакувальної продукції на смітник. Крім того, полімерна тара і упаковка повинна бути впізнаваною, а не замаскована під папір.

Експерти з маркетингу повинні відмовитися від чорної упаковки, непотрібного розмальовування та друку.

сайт создан компанией web дизайн