НОВОСТИ

Тренди в упаковці 2020

Тенденції в дизайні первинної упаковки відповідають збільшенню вимог до сталого розвитку суспільства. Споживачі, особливо мілленіали, вимагають, щоб бренди скоротили викиди вуглекислого газу, зробивши фірмову упаковку більш екологічною. Але не тільки молоде покоління, вимагає більшої відповідальності.

Опитування в розвинених країнах показують, що 68% споживачів замислюються про екологічний слід тієї чи іншої упаковки. Це створює проблеми для одноразової упаковки, яка домінувала в галузі в останні роки. Особливо це характерно для упаковки продуктів харчування. Передбачається, що прозора і багаторазова упаковка продуктів матиме значний вплив в майбутньому. Споживачам потрібні пакувальні матеріали, що відображають прихильність бренду до навколишнього середовища, будь то екологічність, повторне використання, переробка або інноваційні матеріали.

Боротьба за скорочення харчових відходів зумовила збільшення частки заморожених продуктів. Це веде до подальшого поліпшення їх якості, але також відіб'ється і на упаковці і етикетці.
Впровадження електронної комерції створює додатковий тиск на традиційний ритейл. Зручність і оперативність покупки в магазині будуть лише одним із способів, за допомогою яких ці традиційні бренди зможуть з нею конкурувати. Наступними кроками повинні стати:
• Персоналізація покупок і індивідуалізація досвіду;
• Велика доступність інформації, яка полегшує вибір;
• Упаковка товару, інтегрована з технологією смартфона (розумна упаковка)

2020 рік може стати проривом для розумної упаковки. Завдяки інноваціям 5G такі продукти, як смарттег Walmart, скоро будуть відслідковувати, коли товари споживаються, і повідомляти на інвентаризацію магазину за допомогою «прогнозованого поповнення».

Джерело: www.pkgbranding.com

сайт создан компанией web дизайн