НОВОСТИ

HUHTAMAKI ЗАПУСКАЄ гнучку упаковку BLUELOOP

Світовий лідер з упаковки для харчових продуктів і напоїв Huhtamaki випускає blueloop, нову лінійку гнучкої упаковки, придатної для вторинної переробки, з мономатеріалу ПП, ПЕ та паперу. Рішення Huhtamaki blueloop залучають інноваційні поліолефінові структури до упаковок для кави, закусок, сухого корму, засобів особистої гігієни та інших швидкозмінних споживчих товарів. До лінійки також входять паперові рішення для заміни полімерної упаковки.

Упаковка перетворюється з моделі лінійного одноразового використання на циклічну модель, де матеріали збираються, переробляються й використовуються повторно. Цей рух обумовлено бажанням і поведінкою споживачів, спрямованими на більш стійкі рішення, змінами в законодавстві та компаніями, що працюють над створенням більш стійких способів виробництва та пакування товарів.

Гнучка упаковка Huhtamaki допомагає замкнути цикл, виводячи на ринок пакувальні матеріали, придатні для переробки. Нові рішення blueloop являють собою однокомпонентні конструкції з поліпропілену, поліетилену та паперу, що базуються на стандартних матеріалах, які широко переробляються й мають економічно доцільне використання після збору.

Гнучка упаковка, готова до циклічної економіки

«Ми прагнемо пропонувати рішення для вторинної переробки для всіх наших категорій гнучкої упаковки», - каже Олі Копонен, виконавчий віце-президент із гнучкої упаковки в Huhtamaki.

«Сьогодні у нас є рішення для кількох ключових категорій, і ми скоро запустимо рішення для наших найвимогливіших замовників. Huhtamaki blueloop ґрунтується на нашому великому світовому досвіді та досвіді у виробництві гнучкої упаковки. Ми виводимо рішення на ринок, тісно співпрацюючи з нашими постачальниками та клієнтами», - додає Оллі Копонен.

«Для Huhtamaki blueloop - це більше, ніж просто лінійка продуктів, це платформа для навчання і розвитку», - говорить Майкл Халь, директор зі сталого розвитку та стратегічних інновацій із Huhtamaki Flexible Packaging.

«Співпраця є ключовим фактором. Ми беремо участь у повному ланцюжку поставок від постачальників смол до наших клієнтів і переробників. Наша найпильніша увага приділяється проектуванню та виробництву продукції. Однак збирання, сортування та повторне використання переробленого матеріалу є частиною перспективи blueloop», - продовжує Майкл Халь.

Huhtamaki також рекомендує пакувальникам продуктів харчування і власникам торгових марок зробити інформацію про утилізацію та матеріал упаковки більш помітною на упаковці. Це не тільки допоможе споживачам переробити упаковку, а й створить імідж бренду та його диференціацію.

Джерело: Huhtamaki

сайт создан компанией web дизайн