Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЄВРОПЕЙСЬКЕ ВИРОБНИЦТВО ТУБ В 2020 Р

15.04.2021

 

За інформацією Європейської асоціації виробників туб (etma), європейська галузь з випуску туб в 2020 р. була надзвичайно стійкою, незважаючи на всі труднощі на світових ринках в період пандемії Covid-19. Під час кризи 2020 р. члени etma виготовили 11,5 млрд туб з алюмінію, полімерів і багатошарових матеріалів відповідно до високого попиту в першому кварталі. Це означає, що обсяг виробництва в галузі лише на 0,4% нижче рівня минулого року.


Президент etma, Фабіо Гуссоні (Fabio Gussoni), сказав: «З огляду на надзвичайно складну економічну кон'юнктуру і складну ситуацію з пандемією наші результати за 2020 р. дійсно вражають. Це ясно підкреслює дуже високий рівень визнання туб як серед споживачів, так і серед наших клієнтів. Особливо під час пандемії вони могли повністю довіряти переконливим стандартам і властивостями туб з точки зору гігієни і чистоти, захисту продукту, довговічності і безпеки».

 

Частки окремих типів туб в загальному обсязі виробництва практично не змінилися. Алюмінієві туби як і раніше становлять 35% від усіх проданих туб. При частці ринку 27% полімерні туби були дещо слабше. Навпаки, ламінатні туби, які зараз займають 38% ринку (багатошарові ламінати очолюють список матеріалів, які використовуються для туб в Європі), трохи зросли.

 

З іншого боку, в 2020 р. відбулися значні зрушення на найбільш важливих ринках збуту туб. Генеральний секретар etma Грегор Шпенглер (Gregor Spengler) сказав: «Від пандемії, зокрема, постраждало виробництво дорогих косметичних продуктів, тому що численні канали продажів і важливі джерела доходу в галузі, такі як магазини в центрах міст і в аеропортах, косметичні студії, а також перукарні та салони краси по всій Європі були надовго закриті. На жаль, така ситуація збереглася і на початку 2021 р.».

 

У 2020 р. продажі засобів для догляду за зубами знизилися приблизно на 1%. Фармацевтичний сектор, другий за значимістю ринок збуту туб, виріс на 3%. Крім того, за словами Грегора Шпенглера, тюбик як гігієнічна, зручна для споживача і проста у використанні упаковка також виграв від сильного зростання попиту на засоби гігієни та дезінфекції в період пандемії.