Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

SMITHERS ПРОГНОЗУЄ ЗБІЛЬШЕННЯ УПАКОВКИ В ЄВРОПІ

16.10.2023

Законодавство щодо полімерів одноразового використання допоможуть змінити споживання упаковки для харчових продуктів і напоїв в Європі протягом наступних п’яти років, згідно з останнім детальним дослідженням ринку від Smithers.


Вивчення 21 формату упаковки в 13 європейських країнах показує, що сукупне споживання сягне 819,6 млрд упаковок для їжі та напоїв у 2023 році, згідно з моделюванням даних у новомуо звіті Smithers «Майбутнє європейської упаковки для харчових продуктів і напоїв до 2028 року».

 

Високий рівень насичення ринку в Західній Європі та споживчий попит, поки що ослаблений інфляцією, означає, що протягом 2023-2028 років буде лише помірне зростання. Smithers прогнозує, що споживання такої упаковки зросте на 1,65% порівняно з минулим роком і досягне 889,4 млрд одиниць у 2028 році.

 

Протягом того самого періоду 2023-2028 років вага упакованої їжі та напоїв, що продаються на цих ринках, продовжить зростати. У порівнянні з 596,1 млн тонн у 2018 році прогнозується зростання до 619,9 млн тонн у 2023 році і збільшення до 645,6 млн тонн у 2028 році .

 

На цільових ринках громадського харчування споживання також має зрости, але лише помірно, з 229,4 млрд одиниць упаковки у 2023 році до 269,4 млрд у 2028 році.

 

На продукти харчування та напої припадає 75% споживчого попиту на упаковку в Європі. Ця упаковка буде представляти особливий інтерес, оскільки європейський сектор переробки адаптується до нових жорстких цілей утилізації, які мають бути запроваджені реформованим Положенням про упаковку та відходи упаковки (PPWR) – потенційно вже у 2025 році. Ці правила підштовхнуть промисловість до форматів, які більше придатні для переробки, наприклад у вигляді металевих банок або картонних лотків.

 

Водночас буде більше використовуватись перероблені полімери для пляшок для напоїв, особливо для ПЕТ, оскільки ЄС встановлює мінімальний рівень перероблених смол після споживання – спочатку на рівні 25% з 2025 року. Це призведе до навантаження на постачання матеріалів для ПЛР, які контактують з харчовими продуктами. в короткостроковій перспективі. Для інших видів полімерів більший інтерес викликають гнучка полімерна упаковка для харчових продуктів, яку легше переробляти, включно зі стоячими пакетами та мішками для заповнення та запаювання.

 

Рух до більшої сталості буде врівноважений необхідністю скорочення харчових відходів у ланцюгах постачання, а також реакцією на нові правила здорового харчування та безпеки алергенів.

 

Комерційні бренди продуктів харчування та напоїв диверсифікують кількість складських одиниць, забезпечуючи більше різноманітності для споживачів і зосереджуючись на здоровіших натуральних інгредієнтах. Сегменти доставки продуктів додому та електронної комерції продовжують розвиватися після пандемії COVID-19, вимагаючи нових рішень преміум-класу для упаковки.

 

У період до 2028 року також відбудеться ширше впровадження концепцій повторного використання/наповнювання в упаковці для харчових продуктів і напоїв, як для роздрібної торгівлі, так і для громадського харчування, хоча нові закони Франції, які вимагають багаторазового використання контейнерів для всіх, хто їсть у ресторанах швидкого обслуговування, залишаться винятком.

 

«Майбутнє європейської упаковки харчових продуктів і напоїв до 2028 року» містить детальний аналіз попиту, що розвивається в цьому ключовому секторі для європейської пакувальної індустрії та брендів FMCG у час глибоких змін.

 

Джерело: Smithers