Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПРИВАТНІ МАРКИ: МЕНШЕ – ЦЕ БІЛЬШЕ

21.07.2021

 

Стійкість визначає стратегію упаковки для приватних торгових марок в торгівлі продуктами харчування та лікарськими засобами. Вони дотримуються принципу «дизайн для переробки» і хочуть лише стільки упаковки, скільки потрібно.


Великих стрибків у дизайні та креативності, які прагнуть виділитися чимось надзвичайним, навряд чи можна знайти в стратегії упаковки приватних торгових марок (власних брендів). Напруга щодо сталого розвитку, яка підживлюється пандемією COVID, дала чітке кредо: «Менше – це більше».

 

Роздрібні продавці в Німеччині встановили тверді рекомендації, які визначають, до якого року вся упаковка приватних торгових марок повинна бути стійкою. Наприклад, Aldi заявляє, що вона має амбіційні цілі стратегії упаковки у співпраці зі своїми постачальниками: до кінця 2022 року вся упаковка приватних торгових марок повинна перероблятися; до кінця 2025 року – використовувати на 30 % менше пакувального матеріалу, ніж у базовому 2015 році, і запропонувати 40 % свого фруктово-овочевого асортименту без паковання.

 

Пакувальна індустрія пристосувалась до цієї тенденції і продовжуватиме доопрацьовувати стійку упаковку, оскільки приватні торгові марки мають ринкову владу: наприклад, приватні торгові марки складають близько 40 % продажів у німецькій роздрібній торгівлі продуктами харчування. У Індексі споживачів 12/2020 Інститутом досліджень ринку GfK, який вивчав розвиток продажів торгових марок порівняно з приватними торговими марками (за винятком свіжої продукції), приватні торгові марки очолювали торгові марки виробників у трьох із чотирьох сегментів ринку: наприклад, продаж приватних торгових марок зріс на 18 % (виробник +17 %) з 2019 по 2020 рік у роздрібній торгівлі продуктами харчування повного асортименту, на 14 % (виробник +8 %) у гіпермаркетах та на 5 % (виробник +4 %) в аптеках. Тільки в дискаунтерах продажі брендів випереджали – 12 % (приватні торгові марки +5 %). Драйвери приватних торгових марок – це молоді люди: чим старший клієнт, тим більша ймовірність, що він звернеться до брендів виробників. Той факт, що роздрібні компанії демонструють амбіції та суворість щодо упаковки, також пов'язаний з тим, що вони несуть відповідальність згідно із законом про упаковку. Для інших марок це несуть фасувальники продуктів.