Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

PEPSICO ПОДВОЮЄ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

29.01.2021

Компанія PepsiCo оголосила про план подвоїти цілі у галузі збереження клімату, фокусуючись на зниженні парникових газів у своїй господарській діяльності на 40% до 2030 року. Компанія також зобов‘язується досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2040 року, що на десять років випереджає цілі, поставлені у межах Паризької угоди.

Компанія планує скоротити викиди вуглекислого газу під час виробництва своїх продуктів на 75%, а в інших процесах, не пов‘язаних із виробництвом, – на 40% до 2030 року (порівняно з 2015 роком). Цей крок дозволить зменшити парникові викиди на більш ніж 26 млн тонн, що можна порівняти зі зникненням понад п‘яти млн автомобілів з доріг на цілий рік.

 

«Руйнівний ефект від зміни клімату стає дедалі відчутнішим, і ми повинні посилити наші дії, щоб протистояти цій проблемі», – каже Рамон Лагуарта, Голова ради директорів і Головний виконавчий директор PepsiCo. – «Збереження клімату – це ключове завдання для нашої компанії як глобального лідера у виробництві продуктів харчування та напоїв. Воно дозволяє компанії стабільно розвиватися та приносити позитивні зміни у життя людей і планети. Нова амбіційна мета – це рух непростим шляхом, проте в критично важливому напрямку. І ми не бачимо іншого вибору, окрім як негайно діяти».

 

Крім скорочення викидів, план дій PepsiCo спрямований на зниження уразливості бізнесу до зміни клімату завдяки впровадженню кліматичних ризиків до бізнес-планів та процедур. У Європі PepsiCo вже домоглася зниження парникових викидів на 6% з 2015 року відповідно до глобальних дій. Новий план зі скорочення викидів вуглекислого газу стосуватиметься таких галузей, як сільське господарство, пакування, виробництво та розподіл продукції.

 

«Вакцини від зміни клімату не існує. Але наша планета переживає кризу», − каже Сільвіу Попович, Головний виконавчий директор PepsiCo Європа. «Нові цілі у сфері збереження клімату подвоять наші зусилля щодо зниження парникових викидів – вони стосуватимуться не лише нашого бізнесу, а й постачальників та партнерів. Одним словом, ми всі повинні докладати більше зусиль».

 

Шлях до зниження парникових викидів на 40% в Європі базуватиметься на таких діях:

  • Позаяк на сільськогосподарську галузь припадає близько чверті світових викидів парникових газів, а також третина викидів PepsiCo, ми продовжимо просувати практики сталого сільського господарства, щоб скоротити парникові викиди і поліпшити якість ґрунту, скоротити вирубування лісів та збільшити продуктивність наших фермерських господарств. Цей крок також включатиме розширення мережі демонстраційних ферм для запровадження сталих сільськогосподарських практик. В Європі PepsiCo продовжить впровадження технологій для створення низьковуглецевих добрив із відходів картоплі з фабрик з виробництва чипсів Walker та Lay’s. PepsiCo також сприятиме переходу на відновлювальні джерела енергії серед своїх фермерів та переробників сільськогосподарської сировини.
  • PepsiCo знизить вплив викидів парникових газів завдяки поступовому скороченню первинного пластику та збільшенню частки вторинної сировини у своєму пакованні. Так, компанія раніше анонсувала переведення бренду Pepsi на 100%-й поліетилентерефталат до 2022 року.
  • PepsiCo модернізує виробничі, складські, транспортні та розподільчі об‘єкти компанії, щоб підвищити ефективність свого ланцюжка постачань, а також впроваджує технології з нульовим або майже нульовим рівнем викидів. Від Lay’s до Pepsi MAX, від Quaker до Tropicana дедалі більше і більше брендів PepsiCo виробляються з використанням електроенергії з відновлювальних джерел. У дванадцяти країнах європейського сектору PepsiCo вже перейшла на 100% відновлювальну електроенергію, а відновлювальні джерела енергії – вітряки, сонячні або фотоелектричні панелі – встановлені на 13 різних об‘єктах у регіоні. PepsiCo і надалі працюватиме з постачальниками для досягнення нульового рівня викидів у логістиці – за допомогою застосування технологій штучного інтелекту для оптимізації транспортних маршрутів та скорочення викидів при розподілі продукції.
  • PepsiCo впроваджує інноваційні бізнес-процеси, які дозволяють знизити викиди парникових газів. Це передбачено програмою компанії «Екологічно від самого початку» («Sustainable from the Start»), завдяки якій під час розроблення нових продуктів гарантується мінімальний вплив на довкілля. Окрім цього, будуть розгорнуті внутрішні програми, спрямовані на зниження викидів вуглецю, пов‘язаних зі службовими авіаперельотами працівників та вибором логістичних партнерів.

 

У межах своїх постійних зобов‘язань зі створення більш сталої системи продовольства PepsiCo вступила до кліматичних коаліцій, таких як ініціатива «Один трильйон дерев», ініціатива The Climate Group’s RE100 та We Are Still In.

 

Цілі компанії у сфері парникових викидів відповідають зобов‘язанням, підписаним лідерами бізнесу для стримування глобального потепління у межах 1, 5 °C (Business Ambition for 1, 5 °C pledge), і були схвалені міжнародною Ініціативою науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative).

 

«Ми вітаємо PepsiCo з рішенням поставити перед собою найамбітніші цілі щодо скорочення викидів парникових газів у межах Паризької угоди, які також відповідають загальним цілям зі стримування глобального потепління у межах 1, 5°C», − розповів Нейт Аден, представник World Resources Institute та один із партнерів Ініціативи науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative). «Компанії відіграють ключову роль у просуванні ідеї зниження парникових газів, і дуже надихає, коли великі гравці, такі як PepsiCo, вживають рішучих дій».

 

Джерело: PepsiCo Україна