Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

КАМПАНІЯ «МЕНШЕ ПЛАСТИКУ НА ПОЛИЦЯХ METRO»

05.07.2021

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням.

 

 

Використання пластику в харчовій галузі є доволі поширеною практикою, адже саме таке пакування забезпечує якість товарів, допомагає боротися з харчовими відходами та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, особливо в умовах пандемії COVID-19. Проте зворотний бік використання цього матеріалу, який розкладатиметься сотні років, мотивує відповідальний бізнес об’єднуватися та шукати шляхи зменшення використання пластику, пропонуючи та інформуючи клієнтів про більш дружні до довкілля товари. Тож, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».

 

Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід».

 

Завдяки асортименту власних торгових марок, компанія METRO також робить власний внесок у кампанію «Менше пластику на полицях METRO». Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну.

 

На цьому компанія не зупиняється та продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі.

 

«Глобальна кампанія «Менше пластику на полицях METRO» розпочалася в 24 країнах присутності компанії з оголошення про інтернаціональну багаторічну співпрацю між METRO та Plastic Bank, інноваційною організацією, головною метою діяльності якої є побудова етичної екосистеми переробки пластикових відходів, не давши їм потрапити в океани. У рамках співпраці компанія METRO поставила собі досить амбітну ціль – за перших 12 місяців зібрати та передати на повторну переробку більше ніж 65 мільйонів пластикових пляшок. Задля реалізації цієї мети METRO вирішила об’єднати соціально відповідальних постачальників та клієнтів мережі, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», – METRO Україна також розуміє та приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому зменшення відходів пластику – одне з ключових стратегічних завдань компанії, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. Тож наш підрозділ теж долучився до реалізації стратегії Групи та запросив українські філії міжнародних компанії взяти участь у глобальній ініціативі.

 

Наша країна зараз перебуває у перехідному періоді розвитку сектору управління відходами. За останні роки Україна зробила кілька важливих початкових кроків для зміни ситуації. Ми впевнені, що успішна реалізація цього процесу можлива лише за підтримки відповідального бізнесу, тож готові максимально допомагати суспільству в цьому напрямку», – підсумовує Олеся Оленицька.

 

Джерело: МЕТРО Кеш енд Кері Україна