Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЖЕРСТЬ МАЄ ВИСОКУ ШВИДКІСТЬ ПЕРЕРОБКИ

21.04.2021

Нове репрезентативне опитування підтверджує сильну тенденцію до підвищення екологічної обізнаності серед населення Німеччини. У той же час споживачі часто все ще неправильно оцінюють стійкість різних пакувальних матеріалів. Нова ініціатива weissblech-kommt-weiter.de спрямована на надання споживачам кращої інформації.


Для 89 % усіх респондентів важливі хороші екологічні властивості упаковки, і настільки ж багато споживачів назвали придатність для вторинної переробки важливою властивістю у своїх рішеннях при придбанні товару. Це ключовий висновок репрезентативного опитування 1061 респондентів, проведеного Інститутом досліджень громадської думки YouGov від імені платформи weissblech-kommt-weiter.de. Це означає, що екологічні аспекти є майже такими ж важливими для споживачів, як класичні показники купівлі «термін придатності харчового продукту» (93 %), «смак» (95 %) та «поводження з упаковкою» (88 %).

 

Насправді споживачі вважають, що стійкість незабаром стане домінуючим критерієм упаковки. Майже три чверті респондентів (72 %) вважають, що властивості навколишнього середовища стануть ще важливішими в майбутньому, особливо для упаковки. Майже кожен другий в опитуванні сказав, що вони не купують товар зі знижками в супермаркеті чи магазині, оскільки упаковка такого товару не підлягає вторинній переробці. Ще 30 % респондентів роблять це «зрідка» або навіть «часто».

 

Споживачі не тільки роблять більш усвідомлений вибір, але вони також готові платити більше за упаковку, якщо вона є більш стійкою. В опитуванні YouGov 59 % респондентів заявили, що готові прийняти додаткові витрати. Інші опитування також роблять висновок, що споживачі платили б вищі ціни на продукцію, якби їх упаковка мала менший вплив на навколишнє середовище і, таким чином, вони могли б зробити активний внесок у охорону навколишнього середовища.

 

Що стосується упаковки харчових продуктів тривалого зберігання, то 20 % респондентів віддають перевагу консервним банкам. Лише 7 %, з іншого боку, віддають перевагу картонній комбінованій упаковці і лише 2 % полімерам. Тільки скляна тара із закритою кришкою має ще більш високий рівень прийнятності (50 %). Враховуючи вибір між двома продуктами з однаковою ціною, 62 % споживачів потягнуться до того, що знаходиться в жерстяній упаковці - лише 14 % обрали б полімерну упаковку.

 

 

Однак дуже мало споживачів знають, як працює переробка жерсті в Німеччині. Наприклад, споживачі оцінюють, що коефіцієнт переробки жерсті становить лише 55 %. Фактичний показник набагато вищий - 91 %, а жерсть - це найбільш придатний до переробки пакувальний матеріал у Європі. Опитування показує, що особливо молоді люди занадто мало знають про жерсть як матеріал та його стійкі переваги. Коли респондентам повідомляють про те, що жерсть можна майже на 100 % переробити без будь-якої втрати якості, більшість отримує позитивне враження (85 %). Це навіть спонукає 79 % опитаних частіше використовувати жерсть як упаковку під час покупок.

 

Тому платформа weissblech-kommt-weiter.de поставила собі за мету проінформувати споживачів про стійкість жерсті та забезпечити їм чіткі факти та інформацію про замкнутий цикл переробки сталі.