ГОЛОВНІ ТРЕНДИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ 2025 року
02.01.2025
Індустрія харчових продуктів і напоїв продовжує розвиватися під впливом змін споживчих уподобань і глобальних тенденцій. Щороку завдяки широкомасштабному дослідженню «360» маркетингова агенція Innova представляє 10 провідних трендів наступного року. До них входять категорії запуску, атрибути продукту, вибір інгредієнтів і заяви на упаковці, щоб передбачити напрям глобального ринку продуктів харчування та напоїв на наступний рік.
Є кілька глобальних факторів, які впливають на тенденції в продуктах харчування та напоях. Одним з основних впливів на ці тенденції є рушійні сили мегатрендів, до яких входять політичні, економічні, соціологічні, екологічні та технологічні чинники, що призводять до змін у всьому світі. Прикладами рушійних сил мегатрендів є побудова сталого майбутнього, безперервні технологічні зрушення, демографічні та соціальні зміни, економічна та політична нестабільність, а також зосередженість на здоров’ї та добробуті.
Макротенденції споживачів, такі як спосіб життя, ставлення та споживча поведінка споживачів, відображаються в їхніх пріоритетах. Вони все більше цінують самодостатність, вимагають якості та чесності від брендів і прагнуть справжніх зв’язків. Вони віддають перевагу позитивним почуттям і сприймають трансформаційний досвід, узгоджуючи свій вибір зі своїми особистими цінностями й прагненнями. Ці споживчі макротенденції також впливають на індустрію харчових продуктів і напоїв. Усі ці чинники вказують на майбутні інноваційні можливості для харчової промисловості та виробництва напоїв, як зазначено в щорічному рейтингу Innova про 10 провідних трендів.
Глобальними мегатрендами 2025 року, що впливають на промисловість і споживачів, є:
1 – Інгредієнти та інше
2 – Точне оздоровлення
3 – Смаки: надзвичайно винахідливі
4 – Здоров’я кишківника: процвітання зсередини
5 – На основі рослин: переосмислення рослин
6 – Стійкість: адаптація до клімату
7 – Смакувати сяючи
8 – Культура харчування: традиції заново
9 – Їжа для настрою: уважний вибір
10 – ШІ: від байтів до шматків
Джерело: INNOVA MARKET INSIHTS