Дослідження Euromonitor International
03.09.2020
Euromonitor International надає інформацію та дані про те, як пандемія коронавірусу впливатиме на ринок упакованих харчових продуктів у міру розвитку ситуації.
Внаслідок пандемії COVID-19, здоров’я та безпека, як ніколи, визначають рішення споживачів щодо їх харчових звичок. Споживачі уважніше дивляться в Інтернеті на інгредієнти, походження та переваги продуктів, а також при виборі корму для домашніх тварин.
Ще однією тенденцією, що з’явилася, є “повернення до основ”, яка домінує у пріоритетах споживачів, шукаючи доступне харчування.
Нижче наведено наш останній комплексний аналіз упакованих продуктів харчування:
Їжа «повертається до основ», щоб рухатися вперед
- Споживачі все частіше шукають традиційні способи запобігання хворобі, при якій дієта відіграє ключову роль. Згідно з дослідженням охорони здоров’я та харчування Euromonitor International, у 2020 р. 48% світових споживачів шукають природні та традиційні рішення для запобігання хвороб проти 30%, які приймають ліки, що продаються без рецепта.
- 10 найкращих країн, де споживачі стверджують, що упаковка харчових продуктів, які вони придбали через Інтернет в 2019 р. є найбільш природною.
Діяльність щодо формування рослинних інгредієнтів, що формують попит
- COVID-19 стимулював попит на харчові продукти на рослинній основі, оскільки вони вважаються більш здоровими
- Ключові гравці в галузі інгредієнтів, такі як Cargill, значною мірою інвестують у рослинний білок з особливим акцентом на білок гороху.
Коронавірус створює нові шляхи для збагачення кормів для домашніх тварин
- Очікується, що обсяги продажів кормів для домашніх тварин до кінця 2020 р. становитимуть 2% річного приросту та знову зростатимуть більш швидкими темпами протягом 2021-2025 р.р.
- Використання антиоксидантів було другою найпоширенішою тенденцією у світі в 2019 р.
Джерело: Euromonitor International