Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

GARNIER ЗАПУСКАЄ В США SHAMPOO BARS

18.08.2021

Компанія Garnier, що належить L'Oréal, випустила на ринок США свої тверді шампуні Whole Blends. Шампунь сформований з меншою кількістю води, ніж їх рідкий еквівалент, і без полімерної упаковки. Запуск нової продукції є частиною більш широкої стратегії стійкості бренду.


Продукція продається через Amazon, асортимент включає медові скарби, коко та алое, імбир та інші. Кожен з них на 94 % складається з рослинних інгредієнтів і не містить консервантів, силіконів, мила та барвників. Більш того, кажуть, що формула швидкого полоскання на 97 % біорозкладається і зберігається до двох місяців.

 

Адрієн Коскас, президент світового бренду, пояснює: «У компанії Garnier ми глибоко прагнемо змінити спосіб роботи індустрії краси та керувати змінами для всіх нас. Нова упаковка для шампунів Whole Blends є величезною віхою для бренду. Ми не тільки змінюємо обличчя бренду догляду за волоссям, але й допомагаємо мільйонам споживачів у США зробити #OneGreenStep та приєднатися до нас у нашій подорожі до більшої стійкості. Це все є частиною відданості Garnier зеленій красі для всіх нас».

 

Garnier став першим великим косметичним брендом масового ринку, який випустив тверді шампуні з нульовою кількістю полімерних відходів.