Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПАКУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ PacXpert ™ від DOW

03.12.2020

Підрозділ Упаковка і Спеціальні пластики компанії Dow (NYSE: DOW) з гордістю повідомляє про підписання ліцензійної угоди на виробництво інноваційної упаковки по технології PacXpert™ з компанією ТОВ «Інтерполіхім».

Новітня упаковка ТОВ «Інтерполіхім» буде проводитися під торговою маркою Kubber. Завдяки інноваційній технології Dow така упаковка стане гнучкою і екологічною альтернативою традиційній тарі, доступною в даний час на російському і східноєвропейському ринках. Компанія планує щомісяця випускати по 200 тис. еластичних пакетів, об'ємом 5 і 10-літрів.


«Ми переконані, що східноєвропейський ринок готовий до нових стійких рішень в області гнучкої упаковки. Технологія PacXpert™ може забезпечити нашим клієнтам перехід на більш легку і міцну упаковку, при цьому знижуючи їх вплив на навколишнє середовище і допомагаючи їм досягти цілей в галузі сталого розвитку», - сказав Сайфуллин Ільдар, директор ТОВ «Інтерполіхім». «Ми вважаємо, що PacXpert™ допоможе нам зайняти міцні позиції на пакувальному ринку і розширити області застосування упаковки Kubber. Ми готові до співпраці з міжнародними та російськими власниками брендів».


«Ми раді вітати ТОВ «Інтерполіхім» в нашій партнерській мережі PacXpert™. У регіонах СНД і Східної Європи існує велика потреба в справжніх екологічно безпечних альтернативах звичайній упаковці. У компанії Dow ми прагнули знайти партнера, який поділяє наші цінності щодо зниження нашого впливу на навколишнє середовище», сказав Фабріс Дігоннет, глобальний керівник з технологій упаковки PacXpert™ компанії Dow. «Ми з нетерпінням чекаємо довгострокового співробітництва і успішних проєктів в майбутньому».


«Протягом 3 років йшла робота над проєктом, ми довго вибирали партнера, активно співпрацювали з власниками брендів і вели просвітницьку роботу, щоб створити попит на цю інноваційну технологію. Нарешті, ліцензійна угода підписана, і російські споживачі вже скоро зможуть оцінити переваги нової упаковки на полицях магазинів», - коментує Олександр Кулик, директор з продажу підрозділу Упаковка і Спеціальні пластики компанії Dow в Росії і країнах СНД.


З моменту запуску пакувальної технології Dow PacXpert™ було створено близько 100 видів гнучкої упаковки для самих різних застосувань, включаючи автомобільні рідини, фарби, продукти харчування та побутові товари, такі як пластівці, соки, гелі для душу і миючі засоби для прання білизни.


Джерело: Dow