Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

НЕ БІЙТЕСЯ ВТОРИННОЇ СИРОВИНИ

10.12.2020

 

Через триваючі обмеження, пов'язані з поширенням коронавірусу, компанія Jokey розраховує на творчі рішення. «Не бійтеся вторинної сировини» - під такою назвою в кінці жовтня 2020 команда експертів Jokey провела захід на якому відповідала на питання в прямому ефірі.

Більше 70 клієнтів стежили за дискусією експертів Jokey про упаковку з перероблених матеріалів в інтернеті. Захід транслювався в прямому ефірі зі студії в Кельні (Німеччина). Глядачі могли задавати питання експертам прямо в чаті. Спочатку короткометражні відеоролики налаштували публіку на потрібну тему. Мова йшла про нову концепцію Jokey Eco Concept 2.0, яка описує внесок, зроблений компанією в економіку замкнутого циклу.


У наступному ролику Хартмут Карсубке (Hartmut Karsubke), відповідальний за розробку матеріалів в Jokey, провів екскурсію по виробничому цеху в Гуммерсбасі. Він розповів, як в Jokey працюють з матеріалами з вдруге перероблених побутових відходів (PCR) - від термопластавтомата до остаточних випробувань матеріалів готової продукції.


Томас Шумахер (Thomas Schumacher), керівник лабораторії менеджменту якості Jokey, піддає контейнери з перероблених матеріалів декільком випробуванням, оскільки вимоги до властивостей матеріалів тут особливо високі. В ході 45-хвилинного живого обговорення обидва експерти разом з Олександром Хаммером (Alexander Hammer), директором з продажу Jokey, і Густавом Денгелем (Gustav Dengel), менеджером з упаковки, представили свої експертні знання про численні можливості використання привабливо оформленої тари і упаковки з вдруге переробленої сировини в нехарчовому секторі.


Міхаель Шмітц (Michael Schmitz), керівник відділу маркетингу і комунікацій, торкнувся у своїй презентації широкого кола тем, від першого відра з вторинної сировини, виробленого Jokey в 1991 р, до сьогоднішніх вимог до екологічної упаковки і перспективних рішень. Кампанія по переробці вторинної сировини «Сірий - це новий зелений» ( "Grey is the new green"), розпочата в 2018 р, знаходить все більш широке визнання серед виробників і роздрібної торгівлі. Надін Дорзок (Nadine Dorzok), також з відділу маркетингу Jokey, представила експертам деякі питання, задані в чаті, в тому числі про використання біополімерів і можливе майбутнє використання перероблених матеріалів в харчовому секторі.


«Навіть якщо коронавірус в даний час уповільнює нас у всіх сферах життя суспільства, ми повинні залишатися активними і прагнути об'єднати зусилля, щоб спільно побудувати функціонуючу економіку вторинної переробки», - резюмував у прямому ефірі Міхаель Шмітц. Упаковка з вторинної сировини Jokey вносить важливий внесок в це і є безпрограшним рішенням як з екологічної, так і з економічної точки зору - з цим згодні експерти Jokey. З точки зору екології, тому що така упаковка економить цінну сировину і може бути продуманою і привабливою. Таким чином, вона задовольняє зростаючі потреби екологічно свідомих споживачів в екологічною і сучасній упаковці. І з економічної точки зору, тому що в довгостроковій перспективі вона зможе протистояти кампаніям проти полімерних відходів.


Джерело: Jokey