Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЕТИКЕТКА ДЛЯ АВТЕНТИФІКАЦІЇ МОЛОКА

15.07.2021

 

Швейцарська компанія, що займається тестуванням продуктів харчування SwissDeCode, випустила етикетку A2 INSIDE, яка має на меті допомогти кінцевому споживачеві оцінити зусилля виробників молочної продукції щодо гарантування аутентифікації молочної продукції A2. Етикетку використовуватимуть компанії, які аналізують свої стада та партії молока за допомогою швидких тестів ДНК від компанії.


Джоана Гомес, менеджер з маркетингу SwissDeCode, каже, що молоко вважається одним із найбільш фальсифікованих продуктів у всьому світі, і існує потреба усунути занепокоєння споживачів щодо шахрайських продуктів. «Деякі приклади фальсифікації включають розведення водою або рослинними жирами, додавання хімічних речовин, або змішування в молоці іншої продукції. Це робиться здебільшого з метою отримання економічної вигоди, але є оманливим та потенційно шкідливим для споживачів».

 

«Довіра споживачів завжди була вирішальною для законного харчового бізнесу. Однак на багато компаній, а отже, і на довіру споживачів, негативно впливає неефективність сучасних методів тестування. SwissDeCode вдосконалює процеси тестування та сертифікації та допомагає компаніям просувати це для споживачів», - додала вона.

 

Рішення SwissDeCode полягає в тому, що споживач може відсканувати QR-код на упаковці та мати можливість побачити, коли, де та ким перевірявся вміст на справжність, алергени чи якість. Компанії, зареєстровані на етикетці A2 INSIDE, зобов'язуються забезпечити тестування своєї продукції та скористатися рекламними матеріалами та тестовими наборами зі знижкою.

 

Не маючи чітких норм та стандартів з виробництва молока А2, компанії шукають рішення, які можуть допомогти перевірити якість їхньої продукції. SwissDeCode розробив сімейство тестів DNAFoil A2, які є швидкими тестами ДНК на місцях для корів А2 та молока А2, доступних як фермерам, так і переробникам молока.

 

Клієнти, які купують та проводять тести, можуть подати заявку на отримання ексклюзивного доступу до нової етикетки. Партії молока, які дали негативний результат на наявність бета-казеїну А1, можуть мати маркування А2 ВСЕРЕДИНІ. При скануванні цей код спрямовує споживача на спеціальний веб-сайт, що пояснює концепцію молока А2 та процес тестування, який пройшли корови та молоко, щоб отримати етикетку.

 

Крім того, SwissDeCode координуватиме рекламні кампанії з учасниками програми, щоб вони могли продемонструвати свої намагання поставляти справжню продукцію, підвищення довіри та визнання бренду.

 

«Оскільки наші рішення для тестування охоплюють різні частини харчової промисловості, ми можемо створити подібні етикетки для інших областей, крім молочної», - додала Гомес. Кілька компаній вже продемонстрували свою зацікавленість у тому, щоб бути частиною програми та відображати нову етикетку на своїй упаковці, включаючи одного з провідних світових виробників молочної продукції.

 

Забезпечуючи швидку ідентифікацію перевірених молочних продуктів А2, ця етикетка полегшує процес прийняття рішень споживачами та підвищує їхню довіру до торгової марки, яку представляє компанія.

 

Молочні компанії у всьому світі спонукають виробляти молоко А2, щоб задовольнити споживчий попит на здорову альтернативу звичайним молочним продуктам. У міру зростання інтересу до молока А2 молочна промисловість стикається із зростаючою потребою довести справжність пропонованих ними продуктів.