Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Henkel приєднується до глобальної кампанії по боротьбі зі зміною клімату

02.07.2020

Henkel одна з 155 найбільших світових компаній з 34 секторів промисловості, які підписали спільну заяву, що закликає уряди всього світу узгоджувати свої зусилля з надання економічної допомоги і відновленню економіки від пандемії COVID-19 з сучасними рекомендаціями кліматології.

 

Всі ці компанії, які беруть участь в Ініціативі науково обґрунтованих цільових показників (SBTi), закликають уряди до прийняття заходів, які забезпечать стійкість економіки до майбутніх потрясінь за рахунок підтримки заходів щодо стримування зростання температури в межах 1,5ºC від доіндустріальних рівнів. Це дозволить домогтися чистих нульових викидів задовго до 2050 року.

«Сьогодні нам потрібно інвестувати в інновації, розширювати наявні у нас рішення і працювати з партнерами по всьому ланцюжку створення цінності в напрямку кліматичного нейтралітету. Для цього ми поставили перед собою амбітні науково обгрунтовані цілі», - сказав головний виконавчий директор Henkel Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

 

Загальна думка компаній-учасниць відображається Ініціативою науково обґрунтованих цільових показників (SBTi) і поставленої нею бізнес-метою для партнерів в рамках кампанії зі стримування глобального потепління в межах 1,5ºC, Глобального договору ООН і коаліції We Mean Business. Ініціатива SBTi є партнерством між проєктами CDP (раніше відомим як Carbon Disclosure Project), Глобальним договором ООН, Інститутом світових природних ресурсів (WRI) і Всесвітнім фондом дикої природи (WWF). Ініціатива SBTi проводить незалежну оцінку та перевірку цілей компаній щодо захисту клімату на відповідність сучасним рекомендаціям кліматології.

 

На сьогоднішній день 155 компаній вже поставили перед собою науково-обгрунтовану мету щодо скорочення обсягу викидів або взяли на себе зобов'язання по постановці такої мети. Цільові показники Henkel недавно були схвалені ініціативою SBTi. Підписуючи заяву, компанії підтверджують, що в своїх власних рішеннях і діях вони як і раніше спираються на наукові дані і закликають уряди «розставити пріоритети для більш швидкого і справедливого переходу від сірої до зеленої економіки».

 

Спільна заява зроблена на тлі того, як уряди в усьому світі готують пакети заходів зі стимулювання і відновленню економіки від наслідків пандемії коронавируса, а також в контексті підготовки розширених національних планів щодо захисту клімату відповідно до Паризької угоди.

 

«Урядам тут відводиться вирішальна роль, саме вони повинні привести вжиті заходи і плани відновлення у відповідність з останніми досягненнями науки про клімат, але вони не можуть самостійно впоратися з системними соціально-економічними перетвореннями. Для подолання взаємопов'язаних криз, з якими ми стикаємося сьогодні, ми повинні працювати як міжнародне співтовариство, щоб забезпечити виконання Цілей ООН в галузі сталого розвитку та умов Паризького угоди, - говорить Ліла Карбассі (Lila Karbassi), керівник програм Глобального договору ООН та член правління Ініціативи науково обґрунтованих цільових показників (SBTi). - Будучи учасниками найбільшою з будь-яких підтримуваних ООН ініціатив щодо захисту клімату, що проводиться на рівні вищого керівництва,

 

Henkel хоче внести активний внесок в захист клімату і повністю підтримує ідеї Паризької угоди Рамкової конвенції ООН про зміну клімату. До 2040 року Henkel має намір стати «кліматично-позитивної» компанією.

 

Виходячи зі своїх довгострокових цілей, компанія встановила конкретні цілі щодо скорочення викидів вуглекислого газу, які були схвалені Ініціативою науково обґрунтованих цільових показників (SBTi) і відповідають рівням, необхідним для досягнення цілей Паризької угоди щодо стримування глобального потепління в межах 1,5 ° C.

 

Джерело: Henkel