Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

КОЛЕКЦІЯ КУЛЬТОВИХ КРОСІВОК NIKE З ПЕРЕРОБЛЕНИХ ПОЛІМЕРНИХ ПЛЯШОК

20.11.2020

Компанії Nike і 3M об'єдналися для співпраці, в основі якої лежить застосування кращих інновацій 3М в дизайні культових моделей кросівок Force, Air Max і Blazer. «Ми дуже раді співпрацювати з таким поважним світовим брендом і провідником змін, як Nike», - сказав Брайан Райс, віце-президент 3M по бренду і дизайну. «Результат цієї співпраці підкреслює значення дизайну в втіленні наших передових технологій в життя, що покращує якість обслуговування клієнтів».
Протягом останніх декількох років компанія 3M представляє свої матеріали і технології через креативну співпрацю з брендами на Міланському тижні дизайну. У 2019 експерти моди і дизайну від провідних світових брендів захоплювалися арт-інсталяцією 3M «Вершина відображення», яка була створена з плівок для архітектури та дизайну приміщень. Інсталяція отримала світове визнання завдяки ефекту калейдоскопа, який демонструє візуальну суміш квітів і форм технологій 3M. Одним з брендів, які звернули на це увагу, був Nike.


«Після того як Nike побачили нашу інсталяцію, вони зрозуміли, що 3M - компанія, яка думає інакше», - сказав Роберт Кинтеро, креативний директор по призначеному для користувача досвіду в 3M.


Nike Sportswear перебували на самому початку створення лінійки взуття з ідеєю безпеки і вибрали 3M для потенційного співробітництва. Після Міланського тижня дизайну Роберт Кинтеро запросив кількох дизайнерів Nike відвідати штаб-квартиру 3M. Він і його колеги представили команді Nike технології, які використовуються для захисту кінцевих користувачів: матеріали, що підвищують рівень тепла, міцності, видимості, повітропроникності і багато іншого. «Для Nike це була можливість взаємодіяти з технологіями багатьох бізнес-напрямків 3M», - сказав Роберт.


Після візиту компанія Nike взяла зразки матеріалів 3М в свою штаб-квартиру в Орегоні і в результаті вирішила використовувати світлоповертаючий матеріал 3M™ Scotchlite™ в колекції кросівок, щоб підвищити естетичність взуття, і утеплювач 3M™ Thinsulate™ для додаткового шару тепла.


Обидві технології 3M вже давно використовуються провідними брендами одягу. У 2019 компанія Adidas застосувала світлоповертаючий матеріал 3M™ Scotchlite™ в оновленій колекції Nite Jogger. Зовсім недавно відомий бренд Brooks включив чорну світлоповертаючу плівку 3M™ Scotchlite™ C790 Carbon Black в колекцію Run Visible.


Продукти з утеплювачем 3M™ Thinsulate™ можна знайти у багатьох модних брендів по всьому світу. Нещодавно компанія 3M об'єдналася з компанією Askov Finlayson, виробником верхнього одягу, щоб допомогти створити першу в світі парку зі сприятливим кліматом, використовуючи 100% перероблений утеплювач 3M™ Thinsulate™ без пуху. Цей революційний матеріал, зроблений з перероблених полімерних пляшок, підкреслює прихильність 3M розвитку циклічної економіки.


«Бренди довіряють нам, тому що наші матеріали засновані на достовірних наукових знаннях», - сказав Райан Галлахер, менеджер з глобального маркетингу світлоповертального матеріалу 3M™ Scotchlite™. «Ми застосовуємо наші технології, щоб робити продукти більш ефективними, і наша співпраця з Nike - чудовий тому приклад».