Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

VIRTUAL.DRUPA – СТИМУЛ ДЛЯ СВІТОВОЇ ІНДУСТРІЇ ДРУКУ ТА УПАКОВКИ

30.04.2021

virtual.drupa увійшла в історію як перша суто цифрова версія провідної глобальної виставки-ярмарки поліграфічних технологій та упаковки, яка проходила з 20 по 23 квітня 2021 року. Віртуальна подія успішно подолала розрив між попередньою та майбутньою очною зустріччю у 2024 р. Новий формат отримав чудові відгуки на міжнародному рівні, про що свідчить вражаюча остаточна статистика.


212 експонентів з 35 країн, а також учасники команд з глобальних дочірніх компаній представили асортимент свої продукції та інновації в рамках Інтернет-виставкових залів, більше 125 веб-сесій у прямому ефірі із середнім числом учасників 140. Вони забезпечили життєво важливі стимули для використання нового потенціалу, поряд із всебічною програмою конференції з додатковими 130 презентаціями в контексті п’яти спеціальних форумів, присвячених ключовим питанням, а також глобальним мегатенденціям та їх впливу на галузь. Інші показники, такі як загальна кількість близько 600 тис. переглядів сторінок та 45 тис. унікальних користувачів, ще більше підкреслюють це. Міжнародні відвідувачі з 155 країн складали понад 82% від загальної кількості.

 

«Virtual.drupa була впроваджена для того, щоб підтримувати контакт у галузі під час пандемії. Цифри свідчать про те, що ми цього досягли», – резюмує Ерхард Вінкамп, головний технічний директор Messe Düsseldorf. «Virtual.drupa дозволила учасникам та потенційним клієнтам зміцнити свої мережі, генерувати нових потенційних клієнтів та збирати стимули для своїх корпоративних цілей».

 

«Ми в захваті від позитивних відгуків, які ми отримали від учасників, – підтверджує Сабіне Гелдерманн, директор проєкту Print Technologies. «Переважна кількість світових гравців – як з точки зору експонентів, так і відвідувачів – призвела до галузевого діалогу, який був особливо важливим у цей час. Широкий спектр цільових груп відвідувачів, профілів та сфер інтересу був вражаючим. Це також стосується експонентів та їх товарних портфелів по всьому ланцюжку створення вартості». Сабіна Гелдерманн також зазначає хвилювання в очікуванні drupa 2024: «Багато учасників вже дають знак, що вони з нетерпінням чекають цієї події».

 

Джерело: Messe Dusseldorf