Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ISHIDA ЗАПУСКАЄ ВІРТУАЛЬНУ ВИСТАВКУ

29.04.2021

Ishida Europe представила російську версію своєї нової віртуальної виставки (Virtual World Experience).

У той час як великі «живі» виставки відкладені як мінімум до літа, віртуальна виставка Ishida забезпечує зручний огляд широкого асортименту Ishida. Формат 3D-перегляду дозволяє користувачеві краще сформувати своє враження, а також забезпечує доступ до безлічі додаткової інформації, включаючи технічні характеристики, функції та переваги обладнання, з можливістю переглядати відео-демонстрації, а також завантажувати брошури та інформаційні листи.


Особливу увагу на віртуальній виставці приділяється особливостям розробки обладнання Ishida з метою допомогти виробникам продуктів харчування в рішенні безлічі різних завдань на пакувальній лінії, що дозволяє максимально підвищити швидкість і ефективність виробництва, забезпечуючи при цьому якість продукції на виході і зберігаючи репутацію бренду. В рамках цієї виставки відвідувачі зможуть зареєструватися або при необхідності подивитися вебінари Ishida під заголовком «Автоматичне виробництво, поліпшена продуктивність», на яких розповідається про ключову роль автоматизації в досягненні компаніями подібних успіхів.

 

Віртуальна виставка Ishida розділена на чотири групи: зважування, контроль якості, снеки і свіжі продукти. Крім того, є окремі розділи, присвячені управлінн. проєктами, післяпродажного обслуговування і вдосконаленому програмному забезпеченню компанії для підтримки розумних підприємств з виробництва продуктів харчування і відповідності вимогам Індустрії 4.0.

 

 

 

В майбутньому також плануються поліпшення і нововведення, включаючи лекторій, який дозволить відвідувачам переглядати презентації Ishida з різних актуальних тем, пов'язаних з виробництвом.

 

«Віртуальна виставка Ishida служить відмінною платформою для демонстрації нашого широкого асортименту обладнання та наших гнучких можливостей усунення проблем, — заявляє Стів Джонс (Steve Jones), директор з маркетингу Ishida Europe. — Ми з нетерпінням чекаємо можливості незабаром вітати відвідувачів наших виставкових стендів, а поки сподіваємося, що наша онлайн-виставка стане гідною альтернативою і в майбутньому буде навіть доповнювати «живі» заходи, демонструючи виробникам як харчової, так і нехарчової продукції, як ми можемо допомогти їм максимально використовувати можливості, ефективно планувати майбутнє і повністю розкрити свій потенціал».

 

Перейти до віртуальної виставки Ishida

Джерело: Ishida Europe